سلام مردم!
من با دو نصب کاملاً جدید و مستقل از یکدیگر مشکل دارم. بعد از اینکه سرورم را با موفقیت به HPE OneView اضافه کردم و آخرین سیستم عامل را اعمال کردم، خطای زیر را در همه سرورها دریافت کردم: قادر به کشف کامل اطلاعات نقشه پورت برای سخت افزار سرور نیست
من عیب یابی معمول بازنشانی iLO و جدا کردن آداپتور را امتحان کردم اما موفق نشدم.
من فکر می کنم که این می تواند یک اشکال بین نسخه ها باشد، این پلت فرم فعلی من است:
- HPE OneView 8.6 (به روز شده از نسخه 8.3 که در آن من مشکل مشابهی داشتم)
- iLO 5 2.96
- ESXi 7.0 U3j
- HPEProLiant DL360 Gen10 Plus
آیا کسی با همین موضوع روبرو شده است؟
پیشاپیش متشکرم
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-oneview/refresh-showing-error/m-p/7199832#M8600 تحریریه مجله اچ پی