اگر هنوز تحت گارانتی است، می توانید برای ارائه آنالیز اصلی کارخانه، AHS LOG را جمع آوری کنید.
اگر خارج از گارانتی است، آیا می خواهید تأیید کنید که نسخه فریمور به روز شده است؟
هاست های یک مدل، مادربردها و شماره قطعات دیگر ممکن است متفاوت باشند و تنها یکی از همان مدل ها در اتاق کامپیوتر وجود خواهد داشت، بنابراین توصیه می شود ابتدا آن را به روز کنید.
منبع: https://community.hpe.com/t5/netserver-proliant-%E4%BC%BA%E6%9C%8D%E5%99%A8/proliant-dl380e-gen8-%E4%B8%AD%E7%9A%84-fans-%E4%B8%80%E7%9B%B4%E7%B6%AD%E6%8C%81-100-%E7%9A%84-speed/m-p/7182142#M463
تحریریه مجله اچ پی