پاسخ: طرفداران ProLiant DL380e Gen8 همیشه 100٪ سرعت را حفظ می کنند

اگر هنوز تحت گارانتی است، می توانید برای ارائه آنالیز اصلی کارخانه، AHS LOG را جمع آوری کنید.

اگر خارج از گارانتی است، آیا می خواهید تأیید کنید که نسخه فریمور به روز شده است؟

هاست های یک مدل، مادربردها و شماره قطعات دیگر ممکن است متفاوت باشند و تنها یکی از همان مدل ها در اتاق کامپیوتر وجود خواهد داشت، بنابراین توصیه می شود ابتدا آن را به روز کنید.




منبع: https://community.hpe.com/t5/netserver-proliant-%E4%BC%BA%E6%9C%8D%E5%99%A8/proliant-dl380e-gen8-%E4%B8%AD%E7%9A%84-fans-%E4%B8%80%E7%9B%B4%E7%B6%AD%E6%8C%81-100-%E7%9A%84-speed/m-p/7182142#M463

تحریریه مجله اچ پی