انواع CPU انتخاب بهترین CPU | asilight

پروسسور در واقع صدا را تخریب کرده و تجزیه می‌کند (مثل یک منشور که در نور آن را تجزیه می‌کند) و بعد آن طور که ما لازم داریم آن صدا را بازسازی می‌کند یعنی ما به وسیله آن صدا را مطابق سلیقه شنیداری خودمان هماهنگ می‌کنیم. استفاده از مطالب سايت آی‌سی‌کالا فقط برای‌مقاصد غیر تجاری‌و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت فیدار سیستم پویان ( فروشگاه آنلاین آی‌سی‌کالا ) می‌باشد.

در پردازنده‌های جدید این مقدار به ۱۲ نانومتر کاهش پیدا کرده‌است و هم‌اکنون نیز سعی بر کاهش آن است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی می مد فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت لوازم پزشکی میثم طبرستان (فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می مد) می‌باشد.

سوال مهم: رقابت AMD و Intel

انواع CPU انتخاب بهترین CPU | asilight

اگر شما اهل تکنولوژی و از دوست داران لپ تاپ هستید احتمالا با این جمله معرف آشنایی دارید که پردازنده مغز کامپیوتر است چرا که دقیقا مانند مغز انسان عمل پردازش داده ها و اطلاعات را انجام می دهد. پس باید دقت کنید که متناسب با انتظار و عملکردی که از سیستم خود دارید و با توجه به این که می خواهید در نهایت چه کاری را با آن انجام دهید، بهترین مدل پردازنده را انتخاب کنید. کالاهای‌دیجیتالی‌مانند کارت حافظه، فلش، کیبورد، اسپیکر، می‌باشد که کاربر با مطالعه آن به شناختی‌کلی‌از کالای‌مورد نظر خود خواهد رسید. مضاف بر این مجموعه ایی‌کامل از دیتاشیت قطعات موجود در فروشگاه در دسترس کاربران می‌باشد . هزاران آیتم وجود دارد که به‌طور سنتی مربوط به ریز پردازنده‌های کامپیوتری نمی‌شوند. برخی از این محصولات تلفن همراه، سیستم‌های DVD پلیر و HDTV نام دارند که برای ابزار مصرف‌کننده با توان بالا، هزینه کم، و میکرو پردازنده‌ها مورد نیاز هستند.

کارت کنترل تمام رنگ LV-Q5C

انواع CPU Core i3 اینتل می توانند برای اجرای امور روزمره، پروژه های دانشجویی یا دانش آموزی و یا در لپ تاپ اداری مورد استفاده قرار گیرد. با کلیک روی لپ تاپ‌های ایسوس با پردازنده AMD و کلیک روی لپ تاپ‌های ایسوس با CPU اینتل می‌توانید محصولات ایسوس را به شکل جداگانه بررسی کرده و خریداری کنید. پروسسور در لغت به معنی پردازنده است و در مورد تجهیزات به ویرایش و پردازش اطلاعات یا سیگنال‌ها گفته می‌شود. منظور از پروسسور صدا، دستگاهی است که اطلاعات و سیگنال‌های صوتی را پردازش می‌کند. از این دستگاه با عنوان آنالیزور یا پردازشگر صوت هم نام برده می‌شود. در این شاخه انواع آی سی های میکروکنترلر، میکرو پروسسور، پردازنده و fpga قرار دارند.

مجموعه آرانوکا با هدف تبدیل خرید اینترنتی به یک تجربه لذتبخش کار خود را آغاز کرده و در تمامی لحظات این مجموعه تمام توان خود را جهت ارائه بهترین خدمات و کیفیت بکار میگیرد تا خیال مشتریان خود را مجموعه ای اس آی لایت همواره آسوده سازد. ما اطمینان داریم تیم حرفه ای ما با 7 سال سابقه در این زمینه، به رویا های شما رنگ واقعیت می بخشد. نام کاربری یا ایمیلی که در پروفایل خود استفاده کردید را وارد کنید.

  • بقیه حروف اغلب مربوط به بهینه‌سازی هر مدل پردازنده در زمینه تعداد هسته، فرکانس، برق، ساختار برای دمای بالا و قیمت است فقط Y مورد غریبی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.
  • البته گاهی ممکن است برای برخی هدیونیت‌ها از پروسسورهای داخلی قدرتمند استفاده شود.
  • چرا که نسل و سری پردازنده موارد بسیار زیادی را تعیین می‌کند، مانند سرعت یا پهنای باند حافظه رم، سرعت انتقال اطلاعات فضای ذخیره سازی و سرعت (نسل) درگاه PCIe که کارت گرافیک و حافظه SSD به آن متصل می‌شوند.