باتری ماشین سپاهان با بهترین کیفیت، گارانتی معتبر سپاهان باتری | نکاس باتری

فروشگاه اینترنتی تک استارت قیمت روز محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه علاوه بر مشاهده محصولات آن ها، قیمت هر یک از آن ها را ببینید. رایج‌ترین راه برای تخلیه شارژ باتری خودرو ، روشن کردن وسایل الکترونیکی مانند چراغ‌های جلو و استریو بدون روشن کردن موتور است.

  • گارانتی باتری های سپاهان نیاز به فعال سازی و ثبت در سرور این کارخانه را دارند.
  • مشاوره تلفنی رایگان، نصب و ارسال رایگان باتری، ارسال فوری نیم ساعته از مزیت های خوب این فروشگاه است.
  • شما میتوانید با شماره گیری تلفن سراسری 1652 با ما در ارتباط باشید و خرید خود را با تماس تلفنی ثبت کنید.
  • قیمت های درج شده بر روی محصولات این فروشگاه براساس نرخ مصوب اتحادیه باتری سازان می باشد.

انتخاب یک باطری مناسب در تهران و غرب تهران می تواند، علاوه بر کاهش هزینه ها، سبب افزایش کارایی و طول عمر خودروی شما گردد. اگر به اندازه ی کافی با مشخصات ماشین خود بخصوص به لحاظ فنی آشنایی دارید، قطعا بهتر می توانید باتری ماشین مناسب خود را در تهران تشخیص دهید. مجوعه باتری من با سالها تجربه در زمینه مشاوره و فروش انواع باطری خودرو در تهران، می تواند در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد. برای خرید باتری خودرو خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان باتری را تحویل بگیرید، با خرید آنلاین از صبا باتری هرگز نیازی به پرداخت هزینه ارسال نمی باشد و ارسال باتری خودرو به صورت رایگان انجام می شود.

درباره حافظ باتری

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران و استاندارد معتبر EN ۵۰۳۴۲ + Aو دو مدل استاندارد اروپایی ( EN ) و ژاپنی ( IIS ) طی سالیان متوالی برای انواع باتریهای خودرو، نشان دهنده اهتمام اين شرکت به خواسته ها و الزامات قانونی می باشد. اگر باتری کهنه شما آمپرش بالاتر باشد مبلغی کسر می شود و اگر کمتر باشد مبلغی به باتری جدید اضافه می شود. یعنی یک باطری 60 آمپر نو، معادل 60 آمپر باتری فرسوده از قیمتش کم شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری خودرو و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت.

یک باتری استارت خودرو شامل 6 سلول است که به صورت سری به هم متصل شده اند که هر کدام دارای ولتاژ نامی 2 ولت هستند که در صورت شارژ کامل باتری، ولتاژی حدود 12.72 ولت ایجاد می کند. درون هر سلول، مقداری محلول الکترولیت و تعدای صفحات سربی وجود دارد، که با انجام واکنش های شیمیایی بین صفحات سربی و اسید باتری، انرژی الکتریکی تولید می شود. محاسبه باتری فرسوده بر اساس مشخصات نوشته شده روی برچسب یا بدنه باطری ملاک این محاسبه قرار می گیرد. بر این اساس شرکت های بازیافت باطری، داغی را محاسبه و پرداخت می کنند.

باتری مخابراتی فرانت اکسس 12 ولت 155 آمپر

در باب فروش این کالا نیز هر قدر آمپراژ باطری بالاتر باشد، قیمت افزایش می یابد. همانطور که در مطالب فوق گفته شد قیمت گذاری باطری ها در امداد باتری آنتایم با کسر و یا محاسبه باطری فرسوده یا داغی مشتری محاسبه شده است. برخی از فروشگاه ها کالای بدون دریافت باطری کهنه عرضه می کنند که البته طبق قیمت روز باتری فرسوده به مبلغ باطری نو اضافه شده است. دلیل اینکه باتری کهنه یا داغی باطری را از شما دریافت می کنیم این است که قیمت آن را از مبلغ باطری نو کم کرده ایم. اگر نخواهید باطری فرسوده خود را تحویل دهید، می توانید هزینه اش بپردازید و آنرا نگه دارید.

باتری ماشین سپاهان با بهترین کیفیت، گارانتی معتبر سپاهان باتری | نکاس باتری