بایگانی‌های پاور کامپیوتر پانا پی سی | hp-mag

همچنین معمولاً پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد فاقد حرارت گیر برای قطعات کلیدی هستند که شانس خرابی را بالا می برد. همچنین برخی کارت‌های گرافیک نسل جدید چون سری RTX 40 انویدیا به کانکتور تغذیه جدید 16 پینی 12VHPWR نیاز مجله خبری محصولات اچ پی دارند که در پاورهای قدیمی یافت نمی‌شود. پاورهای جدید معمولاً از طراحی‌های منطبق بر استانداردهای بروزتر برخوردار هستند و بهتر هستند، از همین رو خرید پاورهای قدیمی متعلق به چند سال قبل به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

  • و در نهایت دیوایس‌های ساتا جدید با کانکتورهای پاور ساتای منحصر به فرد خود کار می‌کنند.
  • برای نمونه اگر مجموع مصرف قطعات کامپیوتر شما به 650 وات می‌رسد، حداقل به پاور 700 واتی نیاز دارید؛ هرچند که حالت مطلوب‌تر 750 تا 850 وات است.
  • برای سیستم های خانگی که بازی های نیمه حرفه ای انجام می دهند حداقل پاور 400 وات لازم است.

وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان دو منبع تغذیه را روشن / خاموش کنید. این کابل را می توان با هر دو مادربرد 24 پین و 20 پین ATX مورد استفاده قرار داد.

پاور Coolermaster مدل G800 Gold

این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید. همواره باید نکاتی را در خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیریم که در این اینجا مختصر به آن میپردازیم اما اگر به دنبال راهنمای خرید پاور کامپیوتر هستین میتوانید مقاله ما را مطالعه نمایید. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود.

کانکتور15 پین SATA

پاور کامپیوتر در تبدیل برق شهری به برق مستقیم قابل استفاده توسط قطعات کامپیوتر، بخشی از انرژی برق را هدر می‌دهد که غالباً به صورت گرما اتلاف می‌شود. بدیهی است هرچقدر که یک پاور راندمان انرژی بالاتری داشته باشد، مطلوب‌تر است و ضمن هدر رفتن برق کمتری، گرمای کمتری نیز تولید می کند و عمر بیشتری خواهد داشت. دقت داشته باشید باید همواره توان پاور انتخابی شما قدری بیشتر از بیشینه مصرف قطعات کامپیوتر شما باشد. برای نمونه اگر مجموع مصرف قطعات کامپیوتر شما به 650 وات می‌رسد، حداقل به پاور 700 واتی نیاز دارید؛ هرچند که حالت مطلوب‌تر 750 تا 850 وات است. به طور خلاصه می‌توان گفت پاورها از نظر قدرت (توان)، دقت در رگولاسیون ولتاژ، ایمنی، راندمان انرژی، تعداد و تنوع کانکتورها، طول عمر و پایایی می‌توانند بسیار متفاوت باشند. برای نمونه دو پاور 550 واتی از دو برند مختلف یا حتی یک برند یکسان لزوماً کیفیت، عملکرد، ایمنی، کانکتورها و راندمان انرژی مشابهی ندارند.

در صورتی که پاور 1200 واتی رده بالا با راندمان انرژی بالا می‌خواهید اما قصد هم ندارید برای برندهای مشهور خارجی هزینه کنید، GP1200B-OCDG گرین یک پاور خوب است. این منبع تغذیه کامپیوتر از طراحی دیجیتال در بخش پایش و کنترل رگولاسیون برخوردار است و عملکرد خوبی در رگولاسیون دارد. البته قابلیت های موسوم به PC Link برای متصل شدن به کامپیوتر و پایش و نظارت نرم افزاری ندارد. منبع تغذیه کامپیوتر Antec NE750G M یک انتخاب مطمئن برای سیستم‌های مُدرن یا مجهز به قطعات گران قیمت است؛ هرچند که برای کارت‌های گرافیک رده بالا پاسخگو نیست.

http://akhbarfootball.ir