بایگانی‌های پاور POWER شهر کامپیوتر | hp-mag

در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید. مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از مجله خبری محصولات اچ پی بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید. این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید.

  • البته پاورهای بهتر و گران‌تری با گواهی تیتانیوم هم وجود دارند که CORSAIR AX1600i نمونه عالی از آنها است اما متأسفانه در بازار ما یافت نمی‌شوند.
  • طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند.
  • زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی برد منبع تغذیه اشاره می‌شود.
  • پاور Raidmax در مدل های مختلفی از جملهVORTEX ،SCORPIO ،THUNDER RGB ،COBRA و …
  • برای مثال یک پاور 600 واتی استاندارد باید واقعاً قادر باشد حداقل 600 وات را ساعت ها بی وقفه تأمین کند.

FSP HYDRO PTM PRO 1000W یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی خوش قیمت از یک برند سازنده است که برای برندهای دیگر هم پاور می سازد. این پاور 1000 واتی دارای طراحی ماژولار، قطعات مرغوب، طراحی بهینه و گواهی راندمان انرژی 80 پلاس Platinum است. این مدل نیز یک منبع تغذیه کامپیوتر تمام ماژولار با راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس پلاتینیوم، قطعات مرغوب و طراحی تقریباً مُدرن است.

پاور ایسوس ۱۰۰۰ وات ROG STRIX 1000G

در صورتی که موفق به تهیه این پاور خوب نشدید، می توانید سراغ مدل FSP Hydro G PRO 750W بروید. در کنار راهنمای خرید پاور، ما در شهر سخت افزار به معرفی بهترین پاورهای بازار ایران هم می پردازیم تا بر اساس نیاز و بودجه بتوانید بهترین پاور مورد نیازتان را انتخاب کنید. همچنین نوع کابل منبع تغذیه کامپیوتر می‌تواند فلت (تخت)، معمولی یا غیر فلت و اسلیو شده (روکش‌دار) باشد.

پاور گرین Green GP550A-ECO Rev3.1 White 550W

ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. کابل برق این قطعه باید در هر سه قسمت دو شاخه، کابل و مادگی علامت استاندارد داشته باشد. مورد بعدی ضخامت کابل ها است که باید متناسب با توان قطعه و کانکتورهای متصل باشد. پاور گیمینگ ماژولار دارای کابل‌های کاملا قابل جدا شونده هستند، در حالی که کابل‌های پاور غیر ماژولار اینگونه نیستند و به شکل ثابت نصب می‌شوند.

پاور گرین GREEN GP650A UK Plus Gold 650W

عملکرد و کیفیت این مدار نیز در پاورهای غیر استاندارد قابل بحث است. عیب بزرگ و غیر قابل چشم پوشی پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد، رگلاسیون ضعیف است که باعث می شود ولتاژهای خروجی در بازه مجاز نگه داشته نشوند. بدیهی است ولتاژ بیش از حد مجاز می تواند موجب خرابی قطعات شود و ولتاژ بیش از حد پایین هم می تواند باعث ناپایداری سیستم شود. متاسفانه در بازار ایران پاورهای جدید برندهای بزرگ و معتبر جهانی غالباً موجود نیستند و به ناچار باید پاورهای قدیمی تر آنها را پیشنهاد کرد.

http://akhbarfootball.ir