بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی کدام برند است؟ کدام مارک را بخریم؟ | asilbekharid

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی کدام برند است؟ کدام مارک را بخریم؟ | asilbekharid

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی ساخته شده توسط اسنوا مدل SWD-226w است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی پیشرفته و همچنین بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه اشاره کرد. همچنین ماشین های ظرفشویی جی پلاس مجهز به سیستم خشک کردن ظروف با باد گرم و برنامه ی شستشوی 90 دقیقه ایی برای شستشوی ظروف می باشد. از دیگر برنامه های شستشوی ظروف در ماشین های ظرفشویی قابلیت شستشوی خودکار Auto می باشد که بر اساس این برنامه دستگاه می تواند بصورت خودکار مدت زمان، دما و بهترین الگوریتم شستشوی ظروف را انتخاب نماید. ماشین های ظرفشویی برند جی پلاس حاوی برنامه ی شستشوی سریع می باشد و به شما اجازه می دهد تا بتوانید ظروف خود را ظرف مدت کوتاهی مثلا 30 دقیقه با کیفیت شستشوی بالا بشویید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. این برند زیرمجموعه شرکت پاکشوماست و محصولاتش را با همکاری شرکت‌های کره جنوبی تولید می‌کند.

آب گرمکن ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

پس در پاسخ به این سوال که ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه قطعا می توان برند اسنوا را مثال زد . این روزها ماشین ظرفشویی به یکی از مهمترین لوازم در هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده است. گستردگی و تنوع برندهای ماشین ظرفشویی آن‌قدر زیاد است که انتخاب آن را برایمان کمی بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی سخت‌تر می‌کند. وقتی به خرید ماشین ظرفشویی فکر میکنیم برندهای زیادی اعم از ایرانی و خارجی به ذهنمان خطور میکند. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد فکر کنید که برند های خارجی همیشه حرف اول را میزنند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D157 ا Samsung D157 Dishwasher

این برند به تولید محصولات باکیفیت شهرت دارد و بالاترین امتیاز را در میان سایر برندهای محصولات خانگی به خود اختصاص داده است. شرکت جی پلاس این محصول را به شکل ساده و زیبایی طراحی کرده است. این ماشین ظرفشویی مبله برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی خانوادگی می‌گیرند، گزینه مناسبی است. اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل «MDF-14201» است. یکی دیگر از ویژگی های بهترین ماشین های ظرفشویی که باید به آن توجه کرد بی صدا بودن ماشین ظرفشویی می‌باشد. بهتر است ماشین ظرفشویی دارای صدای کمی باشد چون در طول روز چند بار از این ماشین استفاده می‌شود.

  • در صورتی که حجم ظرف‌ها کم باشد، می‌توانید از قابلیا شست‌وشوی نصف ظرفیت استفاده کنید.
  • این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند بشقاب و لیوان استفاده شده توسط ۶ نفر را در خود جای دهد و با کیفیت بالا بشوید.
  • و کیفیت شستشو مدیون تکنولوژی های Zone booster و Aqua Blast است.
  • همانطور که همه ما می دانیم، کشور ما در تحریم سختی قرار گرفته است و از طرفی وجود ویروس کرونا مزید بر علت شده و باعث شده تا قطعات به سختی وارد ایران شود.
  • از بهترین مارک ماشین ظرفشوی ایرانی می توان به برند های اسنوا ، پاکشوما ، آبسال و … نیز اشاره کرد و از بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی هم می توان به برند یا الجی ، سامسونگ ، بوش و … نیز اشاره کرد .

اگر صدای ماشین ظرف‌شویی زیاد باشد علاقه‌ی شما برای روشن کردن آن از بین می‌رود و این دستگاه عملاً بلااستفاده می‌شود. برای کسب اطلاع از قیمت بهترین ماشینهای ظرفشویی امرسان به دسته بندی زیر مراجعه کنید. داشتن هشت برنامه کاربردی از دیگر خصوصیات منحصربه فرد این ماشین ظرفشویی امرسان می باشد. برای افرادی که ظروف حساس و شکننده دارند این ماشین حالتی طراحی کرده که مخصوص ظروف شکننده است. به منظور بالاتر رفتن ایمنی، برای این مدل قفل کودک تعبیه شده است. ماشین‌های ظرفشویی مدرن به قابلیتی مجهز هستند که به شما اجازه می‌دهد تنها از یک طبقه آن استفاده کنید؛ بنابراین شما می‌توانید ظرف‌ها را تنها در یک طبقه بچینید و این‌گونه در مصرف انرژی و زمان صرفه‌جویی کنید.

ماشین ظرفشویی های رومیزی از ظرفیت کمتری برخوردارند و انتخاب یک ماشین ظرفشویی با ظرفیت مناسب به تعداد اعضای خانواده و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. البته در حال حاضر بیش 90 درصد ظرفشویی‌های موجود در بازار 14 نفره هستند و مدلی با گنجایش بیشتر وجود ندارد. ماشین ظرفشویی 12 نفره در هر نوبت به اندازه‌ی 144 تکه ظرف، ظرفیت دارد اما با وجود ظرفیت بالا حتی از حالت بهینه هم کم‌مصرف‌تراست و باعث می‌شود مصرف انرژی به شدت کاهش پیدا کند. موتور بهترین نوع ماشین ظرفشویی با استفاده از فناوری اینور‌تر ساخته شده است. با استفاده از این فناوری از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌شود و مصرف برق کاملا با انرژی مورد نیاز برای شستن ظروف مطابقت دارد. علاوه بر این، برای صرفه‌جویی در مصرف آب این موتور، آب را مطابق با برنامه انتخابی پاشش می‌کند.

ماشین ظرفشویی چی بخرم؟ ظرفشویی سامسونگ مدل 5060