بهترین هتل‌ های مشهد؛ معرفی 30 هتل برتر مشهد عکس و قیمت مجله گردشگری یول بیر | ariabooking

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز همگی از نوع لوکس است و اگر با خانواده‌ای پرجمعیت به شیراز سفر می‌کنید، اتاق‌های مرتبط به هم یا به‌اصطلاح «کانِکتِد روم» انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. هتل بزرگ شیراز میزبان رستوران‌هایی برای سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با سرآشپزهایی حرفه‌ای است. خاص‌ترین اقامت در میان لاکچری‌ترین هتل‌های تهران به سوئیت سیگنچر پالاس هتل اسپیناس پالاس تعلق دارد که اقامت در آخرین طبقه هتل با ارتفاع 250 متری همراه با بالکن و جکوزی و سایر امکانات ویژه این سوئیت است. اقامتگاه عباسی در گذشته، یک کاروانسرا در دوران صفوی بوده که با معماری بی‌نظیر خود یکی از شاهکارهای این دوران نیز محسوب می‌شود. حالا پس از تغییر کاربری به هتل، این مجموعه را با ۲۲۴ واحد اقامتی می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران به شمار آورد. رستوران گردان این هتل که در بالاترین طبقه آن ساخته شده، دیدی پانورامیک به شهر و حرم امام رضا دارد و غذاهای فرنگی و دریایی آن خیلی محبوب است.

دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری شیراز مانند بازار وکیل، ارگ کریم‌خان و شاه‌چراغ ساده است و حداکثر ۳ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. این هتل‌آپارتمان یک ستاره با پرسنلی آموزش‌دیده و مجرب از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کند. هتل‌آپارتمان خانه سبز شیراز در سه طبقه و ۲۰ اتاق و واحد آپارتمانی در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. همچنین برای ارائه بهتر امکانات و خدمات، بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت. اگر در این هتل اقامت دارید، تنها ۵ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند حمام و بازار وکیل، سرای مشیر، شاه‌چراغ، ارگ کریم‌خان و مسجد جامع عتیق فاصله است.

اگر می‌خواهید در دیار کوروش، شهر میراث و تمدن ایران باستان اقامتی لوکس و دلپذیر بهترین هتل های ایران داشته باشید. هتل عباسی، هتل پارسین کوثر و هتل پارسیان عالی قاپو از بهترین هتل های اصفهان هستند. از دیگر جذابیت‌های هتل درویشی می‌توان به وجود رستوران‌های متنوع بین‌المللی با غذاهای لذیذ و همچنین مجموعه تفریحات آبی آن اشاره کرد که با ارائه خدمات ماساژ و اسپا سفری لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • هتل بزرگ شیراز میزبان رستوران‌هایی برای سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با سرآشپزهایی حرفه‌ای است.
  • طراحی بسیار زیبای این هتل و همچنین امکانات و خدمات لوکس آن باعث خوشنامی اسپیناس پالاس شده است.
  • از مزیت‌های دیگر این هتل قرار گرفتن در همسایگی میدان نقش جهان(میدان تاریخی اصفهان) است.
  • هتل‌آپارتمان هدیش ازجمله هتل‌های اقتصادی شیراز است و با قرارگیری در خیابان کریم‌خان، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد.
  • جالب است بدانید که هتل عباسی اصفهان، یک مجموعه مستطیلی است که تمامی واحدهای اقامتی، حیاط و حوض فیروزه‌ای، آن را محاصره کرده‌اند و هر یک از اتاق‌ها با معماری خاص و منحصربه‌فردی طراحی شده است.
  • نظافت هتل و داشتن رستوران‌ها، فست‌فود و کافی‌شاپ‌های متعدد نیز از جمله مواردی  هستند که بهتر است در هنگام انتخاب بهترین هتل های مشهد در نظر داشته باشید.
بهترین هتل‌ های مشهد؛ معرفی 30 هتل برتر مشهد عکس و قیمت مجله گردشگری یول بیر | ariabooking

ساختمان هتل دارای مساحت حدود ۹۰۰۰ متر مربع شامل ۸۵ اتاق و ۳ خانه با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع، یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های تاریخی کاشان محسوب می‌شود. همان طور که اشاره شد ساختمان هتل از ۳ خانه‌ مجزا با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضای سرپوشیده ساخته شده است. یکی دیگر بهترین هتل های شیراز هتل‌آپارتمان پارمیس است که در مرکز شهر و در خیابان پیروزی، نزدیک به میدان شهدا قرار دارد. هتل‌آپارتمان پارمیس هتلی مقرون‌به‌صرفه است و در میان هتل های یک شیراز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر می‌خواهید در یکی از خانه‌های تاریخی، اقامتی چند روزه داشته باشید، اقامتگاه سنتی فروغ مهر مقرون‌به‌صرفه و تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود. کافی‌شاپ فضای باز برای صرف یک نوشیدنی دلچسب ایده خوبی به نظر می‌رسد.

بهترین هتل‌ های مشهد با قیمت مناسب

معماری این هتل از تخت جمشید الهام گرفته شده و توسط معماران و مهندسان ایرانی احداث شده است. در ساخت این هتل بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی حضور داشتند. از آنجایی که اجزا و معماری این هتل برگرفته از تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های محوطه و داخل عمارت کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید است، هتل داریوش نام دارد. رستوران‌های پارسه و بنفشه، کافی‌شاپ ساحلی، سالن كنفرانس، پاركينگ، فروشگاه، خدمات پزشكی، خشک‌شويی، باغ گل‌ها، پخش فيلم و كارتون جهت كودكان در اتاق‌ها از دیگر خدمات و امکانات هتل پارسیان خزر است.

۷- هتل بین‌الحرمین