بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

با این کار اعلام می‌کنیم لینکی که از سایر سایت‌ها به سایت ما داده می‌شود مورد تایید ما نیست. در واقع فقط آن را معرفی می‌کنیم اما تایید نمی‌کنیم، پس از اعتبار ما کم نمی‌شود. توجه به این نکته ضروری است که در الگوریتم جدید گوگل، لینک دادن از سایت‌هایی که موضوعات مرتبط ندارند، باعث کاهش امتیاز در گوگل می‌شود. بک لینک نوفالو به سایت دیگری اشاره نمی‌کند، در واقع ربات‌های موتورهای جستجو این لینک‌ها را دنبال نمی‌کنند. چون گوگل عوامل مختلف دیگری نیز در بررسی میزان ارزش بک لینک ها در نظر می گیرد. اگر کسی به سایت شما لینک دهد، در این حالت شما یک بک لینک برای وب سایت خود دارید و اگر شما به وب سایت دیگری لینک دهید، آن وب سایت دارای یک بک لینک از سایت شما خواهد بود.

فعالیت های سئوکار

به همین دلیل، در این مطلب یاد می‌گیریم که بک لینک سایت چیست و راه‌های دریافت بک‌لینک سایت را راهنمایی در مورد بک لینک – برو https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – بررسی می‌کنیم. دایرکتوری‌های عمومی لینک وب‌سایت‌های مختلف را جمع‌آوری و آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنند. مشکلی که این دایرکتوری‌های عمومی دارند این است که بیشتر آن‌ها فقط با هدف بک لینک سازی ایجاد شده و عملاً کاربرد خاصی برای کاربران ندارند. به‌علاوه، گوگل نیز نسبت به این وب‌سایت‌ها شدت عمل و سختگیری بیشتری به خرج می‌دهد.

  • کاربران با مشاهده لینک‌های شما در سایت‌های مختلف، بر روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت شما می‌شوند.
  • برای اینکه بتونید محتوای خوبی تولید کنید ما به شما مقاله های آموزش تولید محتوا و آموزش تولید محتوای متنی را پیشنهاد میدهیم.
  • برخی از صفحات مرجع صریحاً از بازدیدکنندگان می‌خواهند که لینک‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند؛ بنابراین لزومی ندارد که برای گرفتن بک لینک به دنبال روش‌های پیچیده یا شک‌برانگیز باشید.
  • در گذشته بک‌ لینک به عنوان یکی از معیارهای مهم و اساسی برای ارزیابی رتبه وب‌سایت در موتور جستجو به شمار می‌رفت.
  • البته این امر به موضوع سایت مبدا و اعتبار آن نزد کاربران بستگی دارد.

اگر وب سایت دیگری لینک به شما می دهد ، بک لینک را از آن وب سایت دریافت می کنید. اگر سایت شما دارای لینک خارجی است ، این بکB لینک سایت خارجی است. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.

این مقاله به کوشش رامین محمودی، سمیرا سرباز، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. Ahref، moz و SEMrush مشهورترین سرویس‌های سئو هستند که بخشی از خدماتشان بررسی بک‌لینک‌ها است. ساختن لینک UTM اصلاً سخت نیست و اگر هم نمی‌دانید چیست و چطور ساخته می‌شود نگران نباشید.

اشتباه نکنید، شما می تونین بک لینک های خوبی از صفحه سفارشات مشتریان بگیرین. اما در نظر داشته باشید که تعداد اندکی از این لینک ها، می تونه تفاوت زیادی در SERP گوگل ایجاد کنه. و اگر پستی که شما بهش معرفی کردین، به درد اون صفحه از سایت اون شخص بخوره و یا محتواش را تکمیل کنه، احتمال اینکه به مقاله شما لینک بده خیلی زیاده. فرض کنید اگه مردم پست هایی را صرفا جهت لینک دادن به یک محتوای با کیفیت منتشر می کردن. یا چه بکلینک هایی بسازیم که سایتمان رابه صفحه یک گوگل ببرد؟ خب، این چیزی است که در فصل 2 به طور کامل متوجه آن می شوید. هم چنین گوگل تایید کرده که لینک، یکی از سه فاکتور مهم آنها در سیستم رنک دهی و رتبه بندی موتور جستجو است.

بک لینک و سئو

زمانی از یک صفحه‌ی مشخص چندین لینک برای یک صفحه دریافت می‌کنید بهتر است فقط یکی از آنها که انکر تکست هدفمندتری دارند فالو باشد و دیگر لینک‌ها نوفالو شوند. خب راستش را بخواهید در اصل این یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که به سئو منفی مشهور شده. پیشنهاد میکنم برای آشنایی بهتر با این موضوع و راهکارهای مقابله با انواع تکنیک های سئو منفی، این مقاله را در وبلاگ فرین آکادمی بخوانید. ببینید وقتی شما به سایت خوبی لینک میدید نشون می‌دید که از منابع معتبر استفاده کردید و خب این یک امتیاز برای خودتون هم هست.

ایشان برگزار کننده دوره جامع و پیشرفته سئو موسوم به استادی سئو بوده و همچنین مشاور برندهای مختلفی در زمینه‌های متنوع کسب و کار اینترنتی نیز می‌باشد. باید لینک‌هایی ایجاد شده از این سایت‌ها حتماً از نوع فالو باشد و به هیچ عنوان از جایگاه‌هایی نظیر سایدبار و یا فوتر که نشان‌دهنده لینک‌های خریداری شده هستند و گوگل به آن‌ها حساس است نباشند. در لینک نوفالو برعکس لینک فالو خزنده‌های گوگل محدود می‌شوند از اینکه به سایت شما سر زده و اعتباری را از سایت مبدأ برای شما در نظر بگیرند. به طور پیش‌فرض، لینک‌های HTML معمولی ویژگی rel را ندارند و این بدان معناست که موتورهای جستجو می‌توانند رتبه صفحه را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند.

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

برای گرفتن بک لینک نیاز به چیزی روی سایتتان دارید که ارزش لینک بیلدینگ داشته باشد . به نظر می‌رسد گرفتن بک لینک مکرر از یک سایت یکسان باعث کاهشی شدن قدرت آن بک لینک ها می‌شود. نباید در بکار بردن متن پیوند دارای کلمه کلیدی، زیاده‌روی به خرج داد. در واقع گوگل در الگوریتم خود فیلتری به نام “الگوریتم پنگوئن” دارد.

بک لینک گرفتن از HARO