تبلیغ در گوگل ادز

و حالا بعد از تمام این حرفها به یک بخش بسیار بسیار مهم میرسیم که خیلی از کسب و کارهای ما از آن غافل هستند. از تکرار هدایت کاربران به یک صفحه خاص جلوگیری کنید. هر کلیکی که کاربر انجام میدهد، زمانی که در صفحه میماند و حتی حرکات موس و اسکرول صفحهها قابل اندازهگیری است. هدف اصلی سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو، کمک به بالا آوردن رتبه و جایگاه وب سایت شما، در میان جستجوهای کاربران موتور های جستجویی همچون گوگل است. تقریبا همه ما می دانیم که در بین موتور های جستجوگر مطرح، گوگل بیشترین میزان پذیرش حداقل در ایران را داراست. حالا سوالی که در ذهن شما ایجاد شده این است که این تحلیلها را کجا و چطور میتوانیم انجام دهیم؟ اما در صورتی که فهرست بهترین سایت های ثبت آگهی در اختیار باشد دیگر این مشکل بوجود نمی آید و کاربران به راحتی می توانند در سایت مناسب آگهی ثبت نمایند. بر همین اساس است که میبینیم هنگام خریدهایمان ناخودآگاه به سراغ برندها و یا خدماتی میرویم که آنها را در جایی دیدهایم و به آن بدون هیچ منطق خاصی اعتماد داریم. فرمول محاسبه CTR ساده است، تعداد کل کلیک ها تقسیم بر تعداد دفعات کیلیک در 100. اگر آگهی شما 20 کلیک داشته و 5000 بار نمایش داده شده است.

5. کدام نوع تبلیغ و با چه محتوایی بازدید کننده کمتری داشت؟ ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روشها برای افزایش بازدید در بلند مدت است و البته که نکات و ترفندهای زیادی دارد. اما در بلند مدت، هرچه از زمان انتشار رپورتاژ میگذرد ورود بازدید کننده از آن هم کمتر میشود. تبلیغات بنری به این صورت است که شما یک بنر (تصویر ثابت یا متحرک مثل گیف) طراحی میکنید و برای مدت زمان مشخصی آن را در وبسایتهای معتبر و پربازدید قرار میدهید. پس با انتشار رپورتاژ با یک تیر دو نشان میزنید. رپورتاژ موقع انتشار به صورت موقتی بازدید سایت را زیاد میکند. 6. انتشار رپورتاژها چقدر روی بهبود سریع رتبه سایت تاثیر گذاشت؟ حداقل ۱۰ ماه یا حتی بیشتر باید روی سایت، محتوا و سئوی سایت کار کنید تا بازدید سایت شما به اندازهای برسد که سود خوبی از آن به دست آورید. اگر محتوای منتشر شده در سایت رتبه خوبی در نتایج جستجو نمیگیرد پس مشکلی وجود دارد.

تبلیغات گوگل به این صورت است که شما در ازای کلمات کلیدی مشخص مثل «خرید کتاب»، به گوگل هزینهای پرداخت میکنید تا سایت شما را در صدر نتایج جستجو نمایش دهد. شما با بودجه ۱۰۰۰ دلار خیلی مفید تر می تونید در اینترنت تبلیغ کنید . بعضی از این پلتفرمها و ابزارها مثل اینستاگرام، تلگرام، پلتفرمهای تبلیغات کلیکی و ایمیل مارکتینگ خودشان همه شاخصهای مفید را اندازه میگیرند و گزارش میدهند. گرفتن آدرس ایمیل یا شماره موبایل کاربران به معنی ارتباط نزدیکتر با آنها است. تبلیغات همسان یا نیتیو (Native) نوعی تبلیغ مشابه تبلیغ بنری است اما محتوای آن ارتباط بیشتری با محتوای صفحه دارد.

در این روش شما میتوانید از فرد یا شرکت ارائهدهنده خدمات گوگل ادز، درخواست کنید تا به شما دسترسی مستقیم به پنل گوگل بدهد. در حالت نصب روی سرور مجازی، ربات به صورت تصادفی از آی پیهای مختلف کوئری را جستجو میکند یا مستقیم سایت را باز میکند. برای یادگیری سریعتر و پروژهمحور، دورههای ویدیویی آنلاین تولید محتوا در آکادمی نوین را پیشنهاد میکنیم. به زبان ساده، در سئو ما کاری میکنیم که گوگل به سایت ما در مقابل رقبا رتبه بهتری بدهد. تبلیغ در گوگل ادز را به جرأت می توان یکی از روش های تبلیغاتی نوین و در عین حال دارای بازخورد مناسب دانست. اگر به یکی از این سایت های کلیکی مورد اعتماد ایرانی مراجعه کنید خواهید دید که در کنسول مربوط به کاربران تبلیغاتی به منظور گرفتن زیر مجموعه وجود دارد که به کاربران اختصاص دارد.

در نتیجه شما علاوه بر تبلیغات گوگل ادز، با کمک کاربرانی که اقدام به اشتراکگذاری محتوای شما کردهاند از ترافیک بیشتر برخوردار شدهاید. علاوه بر این در صورتی که تعداد پیشنهادات بر اساس کلمه کلیدی کم باشد هم، تبلیغات شما در گوگل نمایش داده نمیشود. اما با تمامی این تفاسیر روش های دیگری نیز برای مقابله با کلیک های تقلبی وجود دارد که شما می توانید در کمین تبلیغاتی خود اجرا کنید تا میزان این کلیک ها و این نوع تقلب را در کمپین تبلیغات گوگل خود به حداقل برسانید. هر بار که روی تبلیغ شما کلیک می شود به گوگل ادوردز پول پرداخت می کنید. ادوردز آمار بسیار دقیقی از بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار می دهد. در مورد سایت داستان کمی متفاوت است. را نیز مشاهده خواهد کرد که این مورد نیز در تشویق کردن کاربر به کلیک کردن بر روی تبلیغ شما مؤثر خواهد بود.

1. کدام مقالات یا صفحههای سایت شما بیشترین بازدید را در یک ماه گذشته داشتند؟ کافی است یک بنر تبلیغاتی جذاب آماده کنید و از گوگل بخواهید تا این بنر را در سایتها، اپلیکیشنها و کانالهای یوتیوب مرتبط با هنر و گردشگری (و صد البته، فقط به کاربرانی که ویژگیهای مد نظرتان را دارند) نمایش دهد. اما اگر نمی دانید گوگل ادز چیست پیشنهاد می شود ابتدا به مقاله جامع صفر تا صد آغازینو سری بزنید. با این وجود اگر هنگام استفاده از گوگل ادوردز دچار سردرگمی شدید، می توانید انجام این کار را به ما بسپارید. همچنین گفتیم که تبلیغات گوگل برای سایت هایی که تازه به موتور جست و جو وارد شده اند و شناخته شده نیستند کارآمد می باشد.

یک خبر خوب و یک خبر بد برای شما دارم؛ اول خبر خوب را میگویم. خبر خوب این که تبلیغات میتواند ترافیک بازدید سایت شما را ناگهانی تکان دهد! خواندن کتاب بمبگذاری محتوا میتواند یک دید خوب برای درک درست از محتوای ارزشمند بدهد. با کلیک روی دکمه آبی با ظاهر یک مداد به قسمت ورودی ساعتهای نمایش اکانت وارد میشوید. پس از اینکه از صحت همه چیز مطمئن شدید، روی دکمه ارسال کلیک کنید. تا اینجای کار که هم چیز خوب است. ۲. اگر متن جذابی بنویسید و کسب و کار خود را خوب معرفی کنید، کاربران زیادی از این طریق با شما و خدماتتان آشنا میشوند.

با توجه به محدودیت گوگل برای نمایش تبلیغات در سایتهای فارسیزبان، تبلیغات در موتور جستجو در ایران بیشتر مورد توجه شرکتهای ایرانی قرار گرفته است. یکی از مزایای این پلتفرم این است که با معین کردن محدودیت قیمت میتوانید مقداری که می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید را مشخص نمایید. یکی از بزرگترین جنبه هایی که یک کمپین تبلیغاتی را موفق میکند, کلمات کلیدی است. اما اگر نیاز به نتایجی سریع دارید ،میتوان با کمک گوگل ادز در کمتر از یک ساعت ،مرحله جدیدی از فروش را آغاز کنید. ویدیویی: تبلیغات در این کمپین قبل، حین یا بعد از ویدیوهای یوتیوب نمایش داده میشوند.

طبق بعضی آزمایشهای انجام شده درباره تاثیر نرخ کلیک در نتایج جستجوی گوگل، گفته میشود هرچه جستجو برای کوئریهای مشخص بیشتر شود و در میان نتایج جستجو روی نتیجه دلخواه بیشتر کلیک شود، رتبه آن در نتایج جستجو بالاتر میرود. بازدید کنندهها با کلیک روی بنر وارد سایت شما میشوند. ایمیل مارکتینگ نسبت به سایر روشهای افزایش بازدید سایت که معرفی کردیم کمی دیرتر جواب دهد. در ادامه، دو روزش تبلیغات گوگل و همسان را معرفی میکنیم. آیا مشتریان ایده آل شما در رایانه ، دستگاه تلفن همراه یا هر دو جستجو می کنند؟ با چه وسیله ای جست و جو می کنند؟

ما همواره به مشتریهای خود پیشنهاد میدهیم که به سراغ کلمات کلیدی تطبیق دقیق خدمات گوگل ادز بروند. در حقیقت، هرچه بازار و کسانی که مورد هدف قرار میدهید واضح و مشخصتر باشند، لید (Lead) و تبدیل (Conversion) بیشتری خواهید داشت. هر کدام از این راههای بالا بردن بازديد سايت هم روشهای زیرمجموعه و نکاتی دارند که باید همه در کنار هم اجرا شوند تا به نتیجه برسید. البته که هنوز هم ما تاکید میکنیم راههای ارگانیک برای بازدید کننده واقعی خیلی خیلی بهتر هستند. یعنی کسبوکار و سایت شما را بررسی میکنیم و یک استراتژی ۶ ماهه یا بیشتر برای شما مینویسیم.

بعد در کنار این محتوای ارزشمند، محصول یا خدمات کسبوکارتان را معرفی و تبلیغ کنید. در واقع، شما متناسب با محصولات یا خدماتی که قصد تبلیغ آن را دارید، متن تبلیغ مینویسید و از گوگل ادز میخواهید زمانی که کاربران کلمات مرتبط با آنها را در گوگل جستجو کردند، متن تبلیغ شما را به آنها نمایش دهد. برای اطلاعات بیشتر روی لینکها کلیک کنید و مقالات مرتبط را بخوانید. در انتهای فرایند ساخت اکانت، کاربر باید اطلاعات یک کارت اعتباری بین المللی وارد نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان بهرمند شوید. هم بازدید سایت از ورودی گوگل بیشتر میشود و هم بازدیدکنندههای سایت منتشر کننده رپورتاژ مستقیماً با برند شما آشنا و وارد سایت شما میشوند. در حالت مشارکتی هم افراد زیادی به صورت مشارکتی سایتهای ثبت شده در نرمافزار را به صورت خودکار توسط رایانه شخصی باز میکنند. چطور در مقابل کلیک های هرز تبلیغ در گوگل خود را ایزوله کنیم؟

براساس اصول سئوی محتوا کار کنیم. برنامهای که در آن مشخص میکنید درباره چه موضوعاتی، در چه زمانی و به چه شکلی محتوا تولید کنید. تولید محتوای کاربرپسند در اولویت است اما گوگل هنوز به آن قدرت و هوشمندی نرسیده است که مثل یک انسان محتوای خوب را از بد تشخیص دهد. فرض کنید شما یک کتابفروشی آنلاین راهاندازی کردهاید. پس از اینکه کمپین خود را ایجاد کردید و حساب خود را راه اندازی کردید، حدود یک روز طول می کشد تا تبلیغ شما تأیید و نمایش داده شود. بعد به سراغ مرحله تخصصیتر بروید؛ ما یک دوره جامع برای تدوین استراتژی محتوا هم در آکادمی داریم که از کلیات تا جزئیات یک استراتژی عالی برای گرفتن نتیجه تضمینی را آموزش دادهایم. برای استفاده از این روش تبلیغاتی، قبل از هرکاری باید اپلیکیشن خود را در پلی استور گوگل بارگذاری کنید. 81٪ خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند و گوگل نیز مهم ترین نقش را در این زمینه دارد. حتماً از قبل هدفی برای خود مشخص کنید تا بتوانید راحتتر کارها را مدیریت کنید.