تغییر مشارکت مشتری در بانکداری از طریق Metaverse

آینده متاورس است! پیش بینی می شود تا سال 2030 به یک بازار 8 تریلیونی تبدیل شود! این واقعاً بزرگ است. بانک‌ها از جمله نهادهایی هستند که بیشترین موقعیت را برای برآوردن نیاز روزافزون Metaverse به ارز دیجیتال و شناسایی هویت دارند.

#متاورس، به عنوان یک تغییر فناوری امیدوارکننده ظاهر می شود و روش آموزش، گردشگری، زندگی اجتماعی، سرگرمی، بازی را با تمرکز بر شخصی سازی خدمات، بهبود تعامل با مشتری در دوره پیش دیجیتال تغییر خواهد داد.

دوره طولانی مدت Pre Digital به Digital Era چراغ های روز خود را خواهد دید و Metaverse یک واقعیت کامل در دنیای فیزیکی است.#فن آوری #دیجیتال #گردشگری. برخلاف چالش‌های پذیرش بلاک چین برای مشاغل، این جدید جالب است#بلاکچینفناوری اهرمی به زودی در کنار هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

معماری یک تجربه جدید بانکی

BFSI، صنعتی که در پذیرش فناوری پیشتاز بود، در حال حاضر ورود خود را با برخی از بانک‌های جهانی آغاز کرده است که موارد استفاده شخصی‌سازی خدمات را برای نسل جدید از پرداخت‌ها تا آواتار مجازی مشتری در عصر دیجیتال، بیمه و وام در برابر ارزهای رمزنگاری شده و NFTS آزمایش می‌کنند. ایجاد یک بازار دیجیتال، پاداش ها و وفاداری ها از طریق NFT و کلکسیون های دیجیتال و مهمتر از آن، بازگرداندن عصر بانکداری شعب نوستالژیک دهه 90 به عصر دیجیتال با تجربه بانکداری شعبه مجازی.

بانکداری اینترنتی در دهه 90 را به خاطر دارید؟ بانک ها را نابود نکرد. آنها را تقویت کرد و در عین حال هزینه های عملیاتی را به شدت کاهش داد و موارد استفاده را ارائه داد که برای پرسنل بانک غیرقابل تصور به نظر می رسید.

یک مشاور آواتار به راحتی می تواند برای قرار ملاقات به سراغ آنها برود. می توانید پین را وارد کنید، وجوه را در کیف پول دیجیتال خود برداشت کنید، و شاید از آن وجوه برای خرید کتابی در فروشگاه کنار آن استفاده کنید. باور نکردنی؟ همه اینها ممکن است، به شرطی که صنعت بانکداری مرزهای آنچه را که از نظر فیزیکی ممکن است، جابجا کند.

متاورس می تواند تجربیات برتر مشتری را فراهم کند

هر پذیرش فناوری جدید، سفر پذیرش را طی می کند. بانک ها در تغییر یکپارچه بسیار سیستماتیک و برازنده عمل کرده اند. در حالی که ستون فقرات فناوری بانک‌های ما برای دهه‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به چیزی بزرگ بود، هیچ یک از ما دچار اختلال نشدیم. آفرین به آن اکوسیستم فناوری اطلاعات و عملیات بانکداری. مزایای کوتاه، میان‌مدت و بلندمدت قوطی‌های متاورس از ایجاد تجارب همه‌جانبه برای برندسازی و تبلیغات یا به‌عنوان مراکز مجازی برای آموزش و توسعه شروع می‌شود و گامی رو به جلو برای شامل استفاده از شعب مجازی برای تعامل بهتر با مشتریان، راه‌اندازی طبقه‌های معاملات مجازی برای جذب نسل متولد شده در این کشور است. عصر دیجیتال از آنجایی که سرمایه‌گذاری در برنامه‌ها و خدمات به سرعت گسترش می‌یابد و بازیکنان بیشتری وارد دنیای متاورز می‌شوند، بانک‌ها و فین‌تک‌ها در درازمدت می‌توانند مشتریان بالقوه را جذب کنند، مزایای کیف پول‌های رمزنگاری را ارائه دهند، و همچنین همه کسب‌وکارهای مالی را با هم ادغام کنند. یک پلت فرم متاورس واحد

سفر Metaverse در اکوسیستم بانکی ما به سادگی در نوک کوه یخ است. پتانسیل زیادی برای موارد استفاده نوآورانه وجود دارد که می تواند باعث تغییرات بیشتر شود!

ببند! برای یک تجربه بانکی هیجان انگیز که در سال های آینده منتظر همه ما است، آماده شوید.

آینده بستگی به این دارد که بانکداران، طراحان و تحلیلگران امنیتی تا چه اندازه بتوانند عناصر را شناسایی کرده و تجربه مشتری منحصر به فردی را به نسل های آینده ارائه دهند و در عین حال از تقلب جلوگیری کنند و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی و حفاظت از داده ها را برطرف کنند. متاورس زمین بازی برای نسل های آینده خواهد بود. چالش این است که چگونه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن برای طراحی یک تجربه کاربری واقعاً فراگیر برای مشتریانی که به صورت دیجیتالی از بانک بازدید می‌کنند، استفاده کنیم.

خدمات HPE Pointnext و واقعیت مجازی برای مشاغل

HPE PointnextServices یک رویکرد مبتنی بر استفاده را برای تحقق ایجاد کرده استمشتریانتجربیات VR این تجربیات می‌تواند موارد استفاده افقی باشد (مثلاً واقعیت مجازی برای بهره‌وری فردی یا همکاری تیمی استفاده می‌شود) که برای طیف وسیعی از کارکنان یک سازمان قابل استفاده است. یا می‌توانند عمودی باشند (مانند اتاق خبر VR مبتنی بر داده، کارگاه‌های مشاوره با مشتریان یا آموزش امنیت سایبری) که برای مجموعه محدودی از کارمندان بر اساس نقش یا عملکرد شغلی‌شان قابل استفاده است.

با خدمات فناوری جهانی HPE، شکاف بین دید دیجیتال و واقعیت خود را پر کنید. با کمک استراتژیک، پشتیبانی عملیاتی و آموزش مورد نیاز، تحول دیجیتال خود را تسریع کنید و توانایی کار از لبه به ابر را به دست آورید.

تیم راه‌حل‌های ثبت‌نام و مدیریت دستگاه واقعیت مجازی را مشخص می‌کند و به شما کمک می‌کند محیط دسکتاپ واقعیت مجازی مناسب را برای کاربران نهایی خود فرموله کنید – در محل، فضای ابری خصوصی، به عنوان سرویس، کاملاً ابری یا ترکیبی
رویکرد.

ما در آغاز یک سفر هیجان انگیز با VR سازمانی هستیم که با روزهای اولیه فناوری تلفن همراه قابل مقایسه است. خدمات محل کار VR بخش نوآورانه ای از هر استقرار دیجیتالی مدرن در محل کار است. با استفاده از یک مدل استقرار درون محل یا ابر، نوآوری و نوآوری را در اختیار سازمان ها قرار می دهد
امنیت که نیازهای عملیاتی در حال تغییر کسب و کار و فناوری اطلاعات را برآورده می کند

خدمات VR محل کار شامل ماژول های کلیدی زیر است:
• دمو CIC محل کار VR
• کارگاه کشف محل کار VR
• استقرار POC در محل کار VR
• پیاده سازی سازمانی در محل کار VR

https://www.hpe.com/us/en/services/edge-technology.html

#ابر #متا #تجربه واقعیت مجازی #بانکداری #تحول کسب و کار دیجیتال #واقعیت افزوده #VR #aiforbusiness #متاورس #nftcommunity #ارز رمزنگاری شده




منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/transforming-customer-engagement-in-banking-through-metaverse/m-p/7177489#M17640

تحریریه مجله اچ پی