لحن از بالا تنظیم می شود. رهبران ما احترام به زندگی انسان را الگوبرداری می کنند و مطمئن می شوند که این بخشی از گفتگو در همه چیز است، از تامین مواد گرفته تا استفاده نهایی از محصولات و نحوه رفتار ما با اعضای تیم خود. برای کمک به شفاف سازی انتظارات در سراسر زنجیره ارزش خود، از جمله زنجیره تامین، استفاده نهایی از محصولات، نیروی کار و غیره، آموزش و آگاهی خود را در اوایل سال جاری گسترش دادیم تا آموزش حقوق بشر را در آموزش استانداردهای رفتار تجاری اجباری برای همه موارد جدید و جدید گنجانده باشیم. اعضای تیم بازگشته ما آموزشهایی را برای گروههای مختلف در سراسر کسبوکارمان از جمله مدیران اجرایی، کارکنان فروش در کشورهای پرخطر، و تیمهای منبعیابی ایجاد و تنظیم کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که مرتبط است و هر یک از اعضای تیم نقش خود را در احترام به حقوق بشر درک میکنند. ما همچنین آموزش هایی را برای همه کارمندان در مورد اصول اخلاقی هوش مصنوعی خود ارائه کردیم که به ایجاد آگاهی از چارچوب اخلاقی هوش مصنوعی و تعامل با همکاران کمک کرده است.
فراتر از دیوارهای خودمان
برای کمک به تقویت این همکاری، HPE اخیراً شرکتهای همتا را گرد هم آورد و کارشناسان مستقل حقوق بشر، BSR را مأمور کرد تا رویههای زنجیره ارزش فروش فناوری تحقیق کنند و یافتههای جمعی ما را منتشر کنند. شما می توانید در مورد این اثر در وبلاگ BSR و الف خلاصه بهترین شیوه ها در مورد بررسی دقیق حقوق بشر در کانال فروش فناوری.
1. آموزش کارگران – 100٪ از تامین کنندگان اصلی HPE کارگران خود را در مورد حقوق بشر آموزش می دهند. صدای کارگر و عاملیت برای یک محیط کاری سالم و سازنده بسیار مهم است. همه افراد در زنجیره تامین ما باید حقوق خود را بدانند و از حمایت لازم برای احساس اطمینان و راحتی در محل کار برخوردار شوند.
در تلاش برای ادامه بهبود، ما اخیراً سه هدف جدید زنجیره تامین را برای کمک به حمایت از حقوق بشر و تشویق اقدامات ایمن و منصفانه اجرا کردهایم:
حرکت سوزن بر حقوق بشر نیز تمرینی برای بهبود مستمر است. خط مشی جهانی منابع انسانی ما بر اساس اصول راهنمای سازمان ملل متحد (UNGPs) استوار است و ما مدتهاست تعهد خود را به احترام به افرادی که در معرض آسیب هستند، اعلام کرده ایم. با این حال، ما میخواستیم با توضیح بیشتر اینکه چگونه عمداً و متفکرانه خطر افزایش یافته را برای این افراد در نظر میگیریم، با ذینفعان در مورد کارهایی که میتوانیم انجام دهیم، تعامل میکنیم و برنامههای بهبود خود را بیان میکنیم. ما این کار را با انتشار تعهد خود به احترام به حقوق گروه های به حاشیه رانده شده انجام دادیم که رویکرد ما را در مورد کارگران مهاجر، کودکان و جوانان، کارگران اعزامی، زنان، اقلیت های نژادی و قومی و مدافعان حقوق بشر پوشش می دهد. این فرصتی بود تا کارمان را گسترش دهیم و گروههای آسیبپذیر بیشتری را در نظر بگیریم.
افزایش پاسخگویی و شفافیت
فرهنگ احترام به حقوق بشر را بسازیم
ما مسئولیتی با شرکا و تامین کنندگان خود برای محافظت از کارگران، جوامع و محیط زیست در زنجیره ارزش خود به اشتراک می گذاریم. ما این مسئولیت را جدی میگیریم و برنامههای متعددی برای کمک به انجام آن داریم، مانند برنامه مسئولیت زنجیره تامین (SCR)، برنامه منبع یابی مسئول مواد معدنی، کار اخلاقیات هوش مصنوعی/توسعه محصول مسئولانه، و برنامه استفاده مسئولانه، که در آن ما فرصت های فروش را مرور کنید تا خطر سوء استفاده از فناوری ما را کاهش دهید. از طریق این برنامهها و شیوهها، ما خطرات را ارزیابی و کاهش میدهیم، عملکرد را نظارت و بهبود میبخشیم، و برای به اشتراک گذاشتن دانش در مورد مسائل کلیدی و ترویج بهترین شیوهها به طور مشترک کار میکنیم.
2. صدای کارگر – 100% سایت های تامین کننده HPE دارای فرآیندهای موثر شکایت هستند. کارگران باید بتوانند به راحتی و با اطمینان از طریق کانال های در دسترس و موثر و بدون ترس از ارعاب، نگرانی ها را مطرح کنند. کارگران باید این فرصت را داشته باشند که بر بهبود محیط کار تأثیر بگذارند.
اما یک شرکت به تنهایی می تواند کارهای زیادی انجام دهد، به همین دلیل است که همکاری و همکاری صنعت در این فضا ضروری است. از این گذشته، ما اغلب از تامین کنندگان یکسانی تهیه می کنیم. ما اغلب به همان شرکای فروش متکی هستیم. ما نیازهای مشابهی برای مواد معدنی مورد توجه داریم.
3. بدون هزینه – 100٪ تامین کنندگان HPE متعهد به اصل کارفرما می پردازد. ما بر این باوریم که هیچ کارگری نباید برای کار خود پولی بدهد. تامین کنندگان ما به اصل پرداخت کارفرما متعهد هستند.
منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/12/boldly-dedicated-to-upholding-human-rights.html
تحریریه مجله اچ پی