خرید مادربرد کامپیوتر خانگی و گیمینگ 2023 با بهترین قیمت اگزو گیم | hp-mag

پردازنده‌ی Asmedia ASM1083 درکنار آن، دو سوکت PCI را مدیریت می‌کند؛ زیرا تراشه‌ی Intel Z97 چنین توانایی را ندارد. کارت گرافیک (۱۶ خط) در مقایسه با کارت صدا (یک خط) از خطوط بیشتری استفاده می‌کند. زیرا کارت صدا داده‌های کمتری دارد و به خطوط بیشتر و اضافی نیازی ندارد. در مادربرد ما، مانند همه‌ی مادربردهای دیگر سوکت و اتصالات مجله خبری محصولات اچ پی بسیاری برای مدیریت وجود دارند. از همین رو پردازنده پردازش از سایر سوکت‌ها و اتصالات کمک می‌گیرد. شركت بزرگ و خوش‌نامي چون ايسوس هميشه به عنوان يكي از بهترين شركت هاي توليد كننده ابزارهاي الكترونيكي شناخته مي‌شود و دور از انتظار نيست كه اين شركت با سه مدل از بهترين مادربردهاي دنيا جايگاه نخست را ازآن خود كند.

رمز ارز چیا برخلاف دیگر نمونه های مشابه خود تنها با استفاده از حافظه های ذخیره سازی استخراج می شود و همین امر سبب شده است که یک شرکت چینی، مادربردی را تولید و معرفی کند که به صورت ویژه برای استخراج این رمز ارز طراحی شده است. شرکت Onda به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان Chia-D32H-D4 رونمایی کرده است که بنا به گفته این شرکت این مادربرد به صورت ویژه برای استخراج رمز ارز چیا تولید شده است. از ویژگی های این مادربرد ویژه می توان به چهار شیار حافظه DDR4، پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم، یک شیار PCle x16، یک شیار PCle x1، یک شیار M.2 و چهار پورت 0. پس از بررسی مشخصات و ویژگی های مادربرد، اکنون نوبت به بررسی قیمت مادربرد به عنوان یک کالای ضروری فرا میرسد. از نظر قیمتی، مادربردها طیف وسیعی را شامل می شوند و قیمت های بسیار متنوعی را در بر دارند. به طور کلی مادربردهای دست اول و آکبند از حدود یک میلیون تومان شروع می شود ولی با توجه به کارایی، قیمت این کالا تا 20 میلیون تومان متغیر خواهد بود و شما می توانید در این میان، با توجه به نیاز خود، مناسب ترین مادربرد را تهیه نمایید.

  • سلام، ممکنه پاور یا یکی از سخت‌افزارهای دیگر سوخته باشه، باید توسط یک متخصص بررسی بشه.
  • اولین بار از این واژه در بحث‌های سخت‌افزاری کامپیوتر استفاده شد.
  • زمانی که مادربرد درون کیس کامپیوتر قرار می‌گیرد، تنها این پورت‌ها هستند که از کیس بیرون می‌زنند و می‌توانند نمادی بیرونی از میزان قدرتمندی مادربرد باشند.
  • در ادامه به معرفی اجزای مادربرد می‌پردازیم و جهت خرید مادربرد با فراز سیستم تماس حاصل فرمایید.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

سه مدل پرفروش با كيفيت مادربرد ایسوس، با نام‌هاي PRIME H310-PLUS LGA 1151 Motherboard و PRIME H310M-K R2.0 LGA 1151 Motherboard و PRIME H310M-C/PS R2.0 LGA 1151 Motherboard هستند. قیمت مادربرد ها در برندهای دیگر تفاوت زیادی دارد اما شرکت ایسوس با بهینه کردن اسلات ها و بالا بردن کارایی قیمت محصولات را کاهش داده است. به طوری که در نبود این قطعه رایانه یا سیستم شما روشن نخواهد شد .قطعه‌ای که بخش‌های گوناگون رایانه مثل واحد پردازنده مرکزی، ریزپردازنده‌ها و انواع حافظه‌ها مانند حافظه RAM و ROM و… این بخش اصلی‌ترین بخش یک رایانه به حساب می‌آید و کار این قطعه حیاتی و بسیار مهم، کنترل پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد .

تارا خواهر سن و سال دار و بسیار زیبای لیلا اوتادی / با کوچکترین شباهتی به او !!!

اونا یکسری از پل‌ها و چیپست‌های IC مادربرد هستن، برای هماهنگی فرایند‌های داخلی خود مادربرد برنامه ریزی شدن. برای اینکه بتونید دلیل این اتفاق رو پیدا کنید یکی از بهترین راه‌حل‌ها اینه که با استفاده از ابزار Event Viewer خود ویندوز (البته اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید) چک کنید و ببینید چه چیزی باعث روشن و خاموش شدن سیستم شده. سلام، ممکنه پاور یا یکی از سخت‌افزارهای دیگر سوخته باشه، باید توسط یک متخصص بررسی بشه. دکمه پاور کامپیوترم کار نمیکرد عوض کردمش باز هم مشکل داره بدون دکمه پاور روشن شده. هنگام باز کردن درب کیس حتما برق کیس را قطع کنید و از دست زدن به قطعات روی آن خودداری کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

http://akhbarfootball.ir

شرکت Jetway یک شرکت فناوری آمریکایی است که از سال 1998 با هدف ساخت مادربردهای صنعتی و تجاری شروع به کار نمود. از جمله محصولات این شرکت می توان به مادربردهای همراه با پردازنده، رایانه های صنعتی، سرورهای رک مونت و رایانه های پنل اشاره نمود. این استاندارد بین سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ بود و جای خود را به PCI داده‌است. چون چیپست ارتباط بین پردازنده و دیگر دستگاه‌های روی سیستم را ساده‌تر می‌کند، چیپ‌های درون آن تقریباً در وسط مادربرد قرار می‌گیرند.

مادربورد استوک H81 در برندهای گیگابایت و ایسوس