خرید مادربرد کامپیوتر خانگی و گیمینگ 2023 با بهترین قیمت اگزو گیم | hp-mag

آن‌ها خارج از کار کاملا داغ می‌شوند؛ از این‌رو اغلب برای جلوگیری از اتلاف انرژی، توسط یک هیت‌سینک فلزی پوشانده می‌شوند. یک پردازنده‌ی دسکتاپ استاندارد، مانند Intel i7-9700K، می‌تواند بیش از ۱۰۰ آمپر جریان را هنگام بارگیری کامل بگیرد. VRMها بسیار کارآمد هستند؛ اما آن‌ها نمی‌توانند بدون تلفات، ولتاژ را تغییر دهند. همه‌ی تراشه‌های اضافی و کمکی در مادربرد یکپارچه نیستند و قابل تعویض هستند. درواقع بسیاری از آن‌ها برای مدیریت یا کنترل عملکرد برد مورد استفاده هستند.

مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME B460M-A R2 DDR4

در سایت دیجی‌همکار که آخرین قیمت کالاهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد، می توانید اطلاعات کافی و دقیقی در مورد انواع مادربرد گیمینگ ایسوس، مین برد گیگابایت، مادربرد ام اس آی و مادربرد بایوستار کسب نمایید. شرکت ASUS تولیدات خود را با مادربردهایی بر پایه‌ی پردازنده‌های اینتل آغاز کرد. این تولیدات در نتیجه‌ی امضای قرارداد همکاری بین شرکت اینتل و ایسوس در سال 2000 بود. همچنین گفتنی است که فروش بالای شرکت ایسوس در بازارهای جهانی موجب شد کمی بعد از همکاری اینتل با ایسوس، شرکت AMD هم پا پیش گذاشته و قرارداد همکاری خویش را به ایسوس ارائه دهد. برای فهمیدن مدل مادربورد روش‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا ۵ روش تشخیص مادربرد را به شما آموزش می‌دهیم.

خرید مادربرد جی فورس GeForce

در هنگام خرید مادربرد حرفه ای به تعداد و نوع اسلات رم حتما توجه نمایید. توصیه می شود که مادربردی با حداقل چهار اسلات رم تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید کامپیوتر خود را ارتقا دهید. اما نکته دیگری که نیاز است تا به آن توجه شود سازگاری نوع اسلات با نوع رم کامپیوتر است. همچنین اگر قصد دارید که مستقیما به وای فای متصل شوید، پس نیاز است که مادربردی با کارت شبکه بی سیم انتخاب نمایید.

http://akhbarfootball.ir

اسلات‌ها شیار‌هایی روی مادربورد بوده اند که می‌توانید کارت‌های جانبی را روی آن قرار دهید البته چیز کاملاً مشخص آن است. اسلات‌های PCI در واقع نوعی شیار است که برای سوار شدن و اتصال قطعات سخت مجله خبری محصولات اچ پی افزاری روی مادربرد به کار برده می شود. اسلات های پی سی آی برای اتصال کارت های صدا، تلویزیون، مودم و شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند و تعداد آن ها در مادربردهای مختلف متفاوت بوده است.

خریدار باندل مادربرد cpu و….

اولین بار از این واژه در بحث‌های سخت‌افزاری کامپیوتر استفاده شد. از آن به بعد این واژه به‌طور اختصاصی در مباحث سخت‌افزاری رایانه‌ها مورد‌استفاده قرار گرفت. وظیفۀ اصلی مادربرد، اتصال بخش‌های مختلف سیستم و ایجاد ارتباط در میان اجزای مختلف آن است.

  • در صورتی که قصد دارید برای بار اول کیس را باز کنید و با قطعات داخل آن آشنا شوید بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.
  • یکی از مهمترین مشخصه هایی که شما باید در هنگام خرید مادربورد بدان توجه داشته باشید سوکت های پردازنده مادربرد به همراه قیمت مادربورد است که در ادامه این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد.
  • در این مادربرد خاص، رنگ درگاه‌ها کمی گیج کننده است و ممکن است کاربر را گیج کند؛ یکی از دو شیار سیاه و خاکستری کنترل کننده‌ی حافظه هستند.
  • اما دقیقا مادربرد چیست؟مادربرد، یک برد مدار چاپی الکترونیکی است که دارای کانکتور و سوکت‌های زیادی برای اتصال صدها قطعه و ایجاد اثر الکتریکی مابین آن‌ها است.