خرید موس؛ خرید انواع Mouse گیمینگ، بی سیم، کامپیوتر با بهترین قیمت | hp-mag

موس های بی سیم جدید مجهز به ماژول بلوتوث شده‌اند و به موس بلوتوثی معروف هستند. در صورت نبود یا گم کردن دانگل موس شما می‌توانید از طریق بلوتوث به سیستم خود وصل شوید و کار کنید. ماوس بی سیم با عنوان ماوس بلوتوثی یا وایرلس نیز شناخته می‌شود. ماوس بیسیم به جای اتصال سیم موس به کامپیوتر، یک گیرنده وایرلس دارد که به سیستم متصل شده و با تبادل اطلاعات از طریق امواج رادیویی کار می‌کند.

  • در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود.
  • در بدنه این ماوس چراغ های LED تعبیه شده که به زیبایی ظاهر محصول کمک قابل توجهی می کند.
  • شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و …
  • البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد.
  • یک ماوس ارگونومیک شاید طراحی ظاهری عجیبی و غریبی داشته باشد، اما در زمان کار کردن با آن احساس راحتی کرده و در طول روز خستگی کمتری را در دستان خود احساس می کنید.
  • در سربرگ باز شده، وارد قسمت Motion شده و میزان سرعت موس را بررسی کنید و در صورت لزوم سرعت آن را بیشتر و یا کمتر کرده و سپس گزینه ok را انتخاب کنید.

این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید. ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.

ماوس لاجیتک مدل Master 3 – خاکستری (پک گلوبال -18ماه گارانتی)+_

برای جلوگیری از لغزش دست روی بدنه، در دو سمت ماوس شیارهایی تعبیه شده است. دو سمت ماوس، دور کلید اسکرول، قسمت جلویی محصول و روی لوگوی برند اونیکوما از نورپردازی RGB استفاده شده است. ناگفته مجله خبری محصولات اچ پی نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند. طراحی این محصول ارگونومیک و به صورت قرینه است که استفاده از ماوس را برای هر دو گروه افراد چپ دست و راست دست امکان پذیر می کند.

برند

این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. حدود یک دهه پس از ورود موس های مکانیکی به بازار، موس های نوری شروع به ظهور کردند. موس های نوری به جای استفاده از توپ و غلتک های چرخان، از نور برای حرکت نشانگر استفاده می کنند.

اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال موس مخصوص بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد. در هنگام موس گیمینگ علاوه بر سرعت بالا باید به ارگونومیک بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکلی نشوید. همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ است.

http://akhbarfootball.ir