خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 19 بهمن | hp-mag

در بازار امروز تنوع ماوس باسیم و بی سیم بسیار بالاست و برندهای معتبر سازنده لوازم جانبی به طراحی و ساخت تخصصی این محصول می پردازند. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 مدل ماوس با سیم آشنا کنیم که بهترین کیفیت را ارائه کرده و عمر مفید بالایی دارند. با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم مجله خبری محصولات اچ پی را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید. محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. همچنین شما می توانید با دو روش پرداخت در محل یا خرید آنلاین سفارش خرید موس را در جانبی ثبت کنید. موس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید.

موس باسیم بیاند Beyond BM1060 Wired Mouse

صفحه کلید و ماوس مستقیم ترین اتصالات شما به رایانه شخصی شما و بیشترین جنبه دستی در رایانه شخصی شما هستند. در ابتدایی ترین شکل آن ، این محصول یک وسیله ساده است ، یک سنسور در قسمت پایین با دو دکمه در بالا و یک چرخ اسکرول. اما در حالی که همه موشواره ها از نظر مفهومی ساده هستند ، این وسیله اصلی اشاره گر چندین بار تجسم منحصر به فرد پیدا کرده است. بنابراین ، باید بدانید وقتی می خواهید یک موش واره جدید بخرید ، چه چیزی این محصولات را از یکدیگر متمایز می کند. این محصول برند خوش نام A4tech در گروه ماوس های گیمینگ قرار دارد و بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ماوس دارای 7 دکمه است که هر کدام برای کاربردی مشخص طراحی شده است.

ماوس با سیم ریزر مدل DeathAdder Essential

ماوس‌های لیزری در مقایسه با ماوس‌های نوری، اندکی دقت بیشتری دارند. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند. این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت.

  • ناگفته نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند.
  • برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید.
  • کلیک این محصول بدون صدا است و همین مورد آن را خاص کرده است.
  • بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم.
  • ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد.
  • فروشگاه کنارتو در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال شروع کرده و تا به امروز در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است. همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. پورت usb سرعت بالایی دارد و خطرناک ترین آیتم جاسوسی برای بسیاری از افراد است. همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود.

به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود. این محصول تسکو نیز برای اجرای بازی های کامپیوتری طراحی شده است. ویژگی های ظاهری منحصر به فرد این ماوس، نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و باعث محبوبیت این محصول بین گیمرها شده است. این ماوس دارای 8 کلید است و اشاره گر آن بسیار روان و سریع عمل می کند. کابل این ماوس 1.8 متر طول دارد و به پوشش کنفی مجهز است که این پوشش در طول عمر مفید ماوس نقش موثری را ایفا می کند.

http://akhbarfootball.ir