سرامیک بدنه خودرو در مشهد | mehrariya

سرامیک بدنه خودرو در مشهد | mehrariya

از مشتی و قالب تنه برای صافکاری بدون رنگ استفاده می‎‌شود و معمولا برای فرو رفتگی یا برآمدگی‌‌های آسیب دیده به کار می‌رود. این ابزار جزو حرفه‌ای ‌ترین ابزار های صافکاری است که با استفاده از چسب گیره ‌هایی را به قسمت ‌های آسیب دیده (فرو رفته) می‌چسبانند و سپس با اعمال نیرویی به سمت بیرون می‌کشند تا فرو رفتگی ‌ها برطرف شود. ممکن است در حین تصادف، خودروی شما آسیب مستقیم ببیند یا پس از تصادف در قسمت بیرونی خراش عمیقی ایجاد شود. اکثر افراد این نوع تعمیر را فقط برای اینکه خودرو ظاهر خوبی داشته باشد، انجام می دهند؛ اما این کار تا حد زیادی در محافظت از خودرو شما در برابر آسیب های بیشتر کمک می کند.

  • تعمیر یا تراز کردن جلوبندی خودرو برای اطمینان از اینکه ماشین شما هنگام رانندگی از لرزش یا کشیدن به سمت راست یا چپ خودداری می کند، ضروری است.
  • با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، آسیب دیدگی هایی که در اثر تصادف بوجود آمده ولی منجر به ریختن رنگ خودرو نگردیده است را با حفظ رنگ خودرو و لیسه گیری آن با بهترین کیفیت صافکاری می نماییم .
  • خودرو تعمیر شده فاقد هرگونه گیجی فرمان و دارای بهترین تعادل در جاده است ؛ لازم به ذکر است که کلیه عملیات شاسی کشی تضمین شده میباشد.
  • بعد از جوشکاری، سپر خاصیت نرمی خود را از دست می‌دهد و احتمال رنگ بریدگی و شکستکی مجدد آن وجود دارد.
  • این دانش کمک می کند تا از عصبانیت ناشی از آسیب دیدن خودروی خود جلوگیری کنید.

شاسی کشی به کمک جک انجام می‌شود که به آن شاسی کش نیز می‌گویند. این امواج به گونه‌ای عمل می‌کنند که مولکول‌های فولاد را از هسته و مرکز ورق به جنبش در می‌آورند و باعث رفع فرو رفتگی‌های ناشی از تصادف روی بدنه خودرو می‌شوند. دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست کارواش و سرویس های تخصصی خودرو هستید؟ با اپلیکیشن Hub Car شما فقط کافیست مکان، سرویس، مدل خودرو و زمان مورد نظر را مشخص کرده و درخواست Hub Car دهید تا در زمان تعیین شده نیروی های Hub Car به محل مورد نظر شما بیایند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه کارواش خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. این نوع تعمیر بدنه خودرو فقط شامل تعمیر شیشه یا تعویض آن در صورت آسیب شدید است.

تازه ترین خبرها از قیمت خودرو

یکی از دلایل برتری مجموعه تخصصی لوکاپرو نسبت به دیگر مراکز صافکاری، حمل خودرو به محل ترمیم و صافکاری است. حادثه خبر نمی‌کند و همه ما به این موضوع واقف هستیم؛ از همین رو تیم لوکاپرو این امکان را فراهم ساخته است که خودرو شما پس از تصادف توسط خودروبرهای مدرن مجموعه لوکاپرو به مرکز صافکاری ما انتقال پیدا کند. تمام پروسه ترمیم و صافکاری با نظارت متخصصان لوکاپرو انجام می‌شود و نتیجه به صورت مرحله به مرحله به شما اعلام می‌شود. مجموعه لوکاپرو با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از خودروهای وارداتی در ایران، این امکان را فراهم ساخته است که صاحبان اتومبیل‌های خارجی در کشور بتوانند پس از تصادف از قطعات و لوازم یدکی اصلی بهره‌مند شوند و خودروشان را به بهترین شکل ترمیم و تعمیر کنند. همچنین تمام پروسه صافکاری با مشورت با صاحب خودرو انجام می‌گردد و در صورتی که قسمتی از بدنه اتومبیل به ناچار باید نقاشی شود، به صاحب خودرو اعلام می‌شود.

عرضه تخصصی لوازم یدکی بی ام و X4

اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود. همچنین شاغلین که همواره با مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودروشان مشکل دارند، می توانند در زمان هایی که اتومبیلشان درب منزل، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارشان پارک است و هیچ نیازی به آن ندارند به صورت آنلاین از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنند. مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین خدمات بدنه اتومبیل المللی  است. مجموعه تعمیرگاهی ما (اتوکلینیک رضایی) با مدیریت کمال رضایی و بهنام گرمسیری از سال 1363 افتتاح و افتخار ارائه خدمات خودرو با مطلوب ترین کیفیت را به دوستان و مشتریان محترم داشته ایم و در این مسیر بمدت 12 سال نماینده برتر و منتخب شرکت سایپا (از 93 الی 82) بوده ایم.

صافکاری سقف

تعویض قطعه معمولا در درب‌ها، کاپوت و گلگیر‌های خودرو و در شرایط بدتر، تعویض شاسی و اتاق خودرو انجام می‌شود. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت‌ ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می‌کند. گلگیرها یکی از اصلی‌ترین قسمت ‌های بدنه خودرو هستند که خطر برخورد با سایر اجسام در آن‌ها بسیار زیاد است. گلگیرها در بسیاری از خودروها برجستگی خاصی دارند و به نوعی نقش ضربه‌گیر را ایفا می‌کنند. اگر قرار است صافکاری گلگیر، بدون رنگ انجام شود نیازی نیست که گلگیر از روی بدنه جدا شود و به راحتی می‌توان با ابزارهای صافکاری بدون رنگ، صافکاری را انجام داد. اما در صافکاری با رنگ اگر آسیب خیلی شدید نباشد مجدد نیازی به باز کردن گلگیر نیست ولی اگر آسیب کم نباشد صافکار مجبور به جدا کردن گلگیر از روی بدنه می‌کند و بعد از مراحل صافکاری و نقاشی باید دقت لازم در تراز کردن گلگیر با کاپوت و چراغ و سپر را داشته باشد.

تحریریه مجله اچ پی