قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | hp-mag

در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موس و ویژگی های محصولات می توانید با واحد پشتیبانی لاجی لوک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید استفاده نمایید. همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند.

  • به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.
  • علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید.
  • رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند.

موس های بی سیم به دلیل قرار گرفتن مخزن باتری یا قطعات سخت افزاری پیچیده تر، معمولا وزن بیشتری دارند. DPI بیشتر برای صفحه نمایش‌‌هایی مناسب‌تر است که رزولوشن بالاتری دارند یا اینکه چندین مانیتور در کنار هم قرار گرفته و صفحات نمایش آن‌ها با هم یکی شده باشد. در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.

کیبورد و ماوس گرین مدل GKM505W

وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است. از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد. تولید کننده‌ی مجله خبری محصولات اچ پی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. موس هترون مدل HM408SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. طول کابل این موس با سیم 150 سانتی متر بوده و دارای قابلیت کلیک بی صدا می باشد.

خرید موس ارزان از فروشگاه تیا آی تی

این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند.

ماوس باسیم گیمینگ ProOne مدل PMG25 – مشکی

ماوس‌ها در حال حاضر معمولاً به دو نوع موس با سیم یا سیم دار و موس بی سیم دسته‌بندی می‌شوند. در گذشته بیشتر موس‌های سیم دار رایج بودند، قدیم بیشتر موس‌ها مکانیکی بودند و با داشتن یک توپی می‌توانستند جهت حرکت دادن موس را تشخیص بدهند. رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند.

http://akhbarfootball.ir