قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه ی این دستگاه قدرت جذب هر نوع آلاینده ای را از جمله نیترات، نیتریت، فلزات سنگین و سایر املاح آب دارد و باعث کاهش سختی آب نیز می شود. از پرشرسوئیچ در دستگاه تصفیه صنعتی RO برای جلوگیری از افزایش و یا کاهش فشار بیش از حد استفاده میشود. ممکن است ۲-۳ روز طول بکشد تا TDS کاهش یابد و پس از آن جریان آب بهبود یابد. فروش دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی با قیمت و تخفیف ویژه نمایندگی فقط با یک تماس بههمراه خدمات پس از فروش رایگان نصب و تعمیرات در اسدی کالا. این دستگاه تصفیه اب صنعتی یک مجموعه بی نظیر می باشد که ما شما را به تهیه و خرید این محصول پیشنهاد میکنیم، گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله توسط ما به درستی انجام میشود و نیز تعهد ما بر تامین قطعات و لوازم مصرفی با کیفیت می باشد .

شرکت سازنده دستگاه تصفیه با کمک این اطلاعات بهتر میتوانید قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب را در اختیار شما قرار دهد . انواع مختلف این دستگاه ساخته کشور تایوان شامل، فیلتر تصفیه آب آکواجوی، فیلتر تصفیه آب ایزی ول، فیلتر تصفیه آب صنعتی و تصفیه اب هوشمند و انواع گوناگون دیگر را می توان از فروشگاه های حضوری و غیر حضوری این دستگاه به قیمت بسیار ارزان خریداری کرد. در این بخش میزان جامدات محلول در آب تا حدود 99.6 درصد حذف می شوند. ناگفته نماند فیلتر ماورا بنفش یو وی UV تصفیه آب مینروا کیفیت بسیار مناسبی داشته و گارانتی بدون قید و شرط دارد تا خیال خریداران از هر نظر راحت باشد. هر کدام از این اجزا باید با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا آب تصفیه کن به بهترین شکل فرآیند تصفیه آب را به اجرا درآورد. فیلتر پست کربن (ساخت تایوان)، فیلتر مرحله پنجم: این فیلتر مسئولیت حذف کلر، بو و سایر مواد شیمیایی مضر برای سلامت بدن انسان را بر عهده دارد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

فیلتراسیون: با استفاده از فیلتر ها ذراتی با اندازه ی بزرگتر از 5 میكرون در لابلای حفره های این فیلترها باقی می مانند و از این طریق می توان كیفیت آب را بهبود داد.همچنین از فیلترهای كربنی برای از بین بردن كلر آزاد و همچنین جذب مواد آلی استفاده می كنند. در این حالت دبی در مسیر مورد نظر از طریق مانیتور قابل مشاهده است. در واقع این فیلتر، ذرات شن و ماسه و گل و لای و زنگ آهن که ممکن است از طریق لوله در آب ورودی دستگاه قرار گرفته باشد، را حذف میکند. هم چنین برای راحتی و صرفه جویی در وقت می توانید برای خرید آب تصفیه کن اصل تایوان به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کرده و با مشاهده اطلاعات و قیمت هر یک از دستگاه ها، مناسب ترین آن را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برای ارسال و نصب آن با شما تماس برقرار کنند.

طرز کار دستگاه و مراحل تصفیه آب صنعتی به این صورت است که آب خام بعد از عبور از مراحل پیش تصفیه آب صنعتی (شفاف سازی در فیلتر شنی ، حذف کلر و بو در فیلتر کربنی ،حذف سختی آب در سختی گیر رزینی،حذف املاح بزرگتر از 5 میکرون در میکروفیلتراسیون) توسط یک پمپ طبقاتی سانتریفیوژ با فشار بیشتر از 14 بار به سیستم ممبران ها وارد می شود در این مرحله توسط فشار اسمز معکوس اب تمیز از آب آلوده جدا می شود در خروجی ممبران ها حجم آب تولیدی و پساب توسط دبی سنج ها اندازه گیری می شود برای برآورد قیمت طراحی و ساخت دستگاه نیاز به آنالیز آب و حجم آب می باشد. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب دقت کنید که اگر دستگاه فیلتر مرحله چهارم ممبران و پمپ نداشته باشد از انواع دستگاه تصفیه آب اسمزمعکوس نیست بلکه فیلتراسیون می باشد . دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن به دستگاهی گفته میشود که ظرفیت دستگاه بیشتر از 3 متر مکعب در روز را دارد ساخت دستگاه با سیستم اسمز معکوس می باشد همچنین منظور از دستگاه 500000 لیتری یعنی این دستگاه میتواند در 24 ساعت مقدار 500000 لیتر آب تولید کند.

با مقایسه فشار قبل و بعد میتوان متوجه افت فشار و گرفتگی احتمالی در نواحی مختلف خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب شد. فلومترها را در مسیر جریان های مختلف در داخل دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس قرار می دهند. دستگاه سافت واتر یکی از بهترین دستگاهای تصفیه آب می باشد که کلیه قطعات آن از بهترین های تایوان است. نرم كردن آب: با استفاده از ستون های رزین كاتیونی می توان كلسیم و منیزیم را با یون سدیم جایگزین كرد. فلوی آب برگشتی: وظیفه این مسیر اندازه گیری مقدار دبی جریان برگشتی و افزایش درصد ریکاوری یا بازیافت سیستم می باشد. وظیفه ی این فیلتر قلیایی نگه داشتن آب برای کنترل و درمان بیماری هایی چون قند خون، چربی خون، مشکلات گوارشی و ناتوانی هایی از نوع بیحالی است. برای در نظر گرفتن کارایی و کیفیت محصول، بهترین قدمی که میتوانید بردارید، در نظر گرفتن شرکت سازنده محصول و نظرات مشتریانی است که راجع به این محصول وجود دارد، میتوانید در این رابطه به شما کمک کند.

قیمت فیلتر تصفیه آب

اما آیا می دانید که در صورت عدم تعویض به موقع فیلترهای دستگاه ، باعث می شود که دستگاه دیگر قادر به تولید آب آشامیدنی بهداشتی و سالم نباشد؟ تا در موقع استفاده از آب، فشار بالایی داشته باشیم. سیستم لوپرشر (Low Pressure) : این پرشر سوئیچ قبل از پمپ فشار قوی قرار میگیرد تا در صورتیکه ورودی آب فشار لازم رو نداشته باشد و یا دستگاه آب شیرین کن بی آب باشد، دستگاه را خاموش کند. آب با گذر از میان لایه ها آلودگی های فیزیکی خود را از دست داده و تصفیه می شود. این قسمت بر اساس آنالیز آب، دبی و فشار آب ورودی طراحی می شوند. علاوه بر پمپ و شاسی و سایر قطعات مورد استفاده در طراحی این دستگاه ها، غشا یا ممبران از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. این امر علاوه بر افزایش کیفیت تصفیه آب، برای سلامتی انسان مضر نیست.

حتما توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما از چه سیستمی برای تصفیه آب استفاده میکند. سیستم اسمز معكوس: با استفاده از دستگاه های تصفیه آب اسمز معكوس می توان به كیفیت مطلوب آب آشامیدنی دست یافت. این آلودگی ها می توانند شامل مواد مختلفی نظیر سرب در آب، میکروبها، رسوب، انواع پاتوژنها، کلر و مواد معدنی باشند. مواد جانبی مثل کلر به فیلتر ممبران بسیار صدمه می رساند و باید در این مرحله تصفیه شود. این ستون های رزینی سپس با استفاده از آب نمك احیا می شوند.

ممبران ها نوعی فیلتر از جنس پلی آمید هستند که از چندین ورقه تشکیل شده اند. در چنین حالتی آلاینده ها و میکروبها از روی سطح ممبران پاک می شوند. این شستشو دوره ای می تواند تمام اتوماتیک یا به صورت دستی انجام بشود. از واحد CIP جهت شستشوي ممبرانها (غشاها) با آب تصفيه شده و مواد شستشو مانند اسید و باز استفاده می شود. ارزانترین دستگاه ها، سیستم های سه و چهار مرحله ای می باشند که فاقد سیستم اسمز معکوس می باشند و گرانترین دستگاه های آب تصفیه کن خانگی، سیستم های مجهز به فیلتر اسمز معکوس هستند که البته در بین آنها نیز با توجه طراحی و شکل ظاهری دستگاه، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

دستگاه تصفیه آب خانگی

این سیستم ها بسیار مفید هستند،با نصب یک دستگاه تصفیه آب خاگی برای منزل، میتوانید یک انشعاب به یخچال خود داده تا همیشه علاوه بر دسترس بودن سریع آب تمیز از یخ های کریستالی آن نیز لذت ببرید . حتما از فروشنده بخواهید پمپ مناسبی برای دستگاه شما انتخاب کند زیرا یک دستگاه تصفیه آب میتواند دارای چندین پمپ مختلف باشد بعنوان مثال یک عدد پمپ برای ورودی یا تامین فشار آب خام به دستگاه و دیگری برای تامین فشار آب لازم به داخل ممبران ها ، اگر دستگاه شما دارای سیستم شستشوی خودکار یا cip باشد میتوان برای آن یک پمپ مجزا انتخاب کرد یا از پمپ ورودی برای اینکار استفاده نمود ، اگر دستگاه شما نیاز به شستشو بر اثر گرفتگی داشته حتما باید فشار پمپی که ماده مخصوص رسوب زدایی را داخل ممبران یا ممبران ها هدایت میکند از 3 یا 4 بار بیشتر نباشد و البته اگر گرفتگی ممبران دستگاه تصفیه آب شما بر اثر آلودگی میکروبی باشد ممبران شما باز نخواهد گشت و میبایست آنرا تعویض کنید، این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما از آب چاه آلوده بدون در نظر گرفتن سیستم یا پکیج کلر زن یا لامپ یوی وی استفاده کرده باشید .

دستگاه های تصفیه آب خانگی water safe، soft water، watertek، celina با كیفیت های بسیار بالا هم اكنون بخش بزرگی از بازار ایران را در اختیار دارد. آن ها معمولاً درست در مخزن آب نصب می شوند و به لوله اصلی وصل می شوند و قبل از توزیع آب در مناطق مختلف خانه ، آب را تصفیه می کنند. بسیاری از سیستم ها فقط حدود 5-15٪ از آب فیلتر شده را بازیابی می کنند. عملکرد کلی مخزن ذخیره تحت فشار به این صورت است که آب آشامیدنی داخل یک تیوپ پلاستیکی داخل مخزن ذخیره میگردد و دور تا دور این تیوپ که آب تصفیه شده در آن است تحت فشار باد خواهد بود تا در صورتی که شیر روی سینک را باز کردید تیوپ توسط فشار باد مچاله شده و آب تصفیه شده با فشار مناسب در اختیار شما قرار گیرد.