قیمت مادربرد کامپیوتر آی تی بازار | hp-mag

چیپ ست نوع پردازنده قابل قبول توسط مادربرد، نوع و ظرفیت رم و دستگاه‌های بیرونی و درونی قابل پشتیبانی توسط کامپیوتر را مشخص می‌کند. چیپست‌ها از نظر امکانات، بازدهی و پایداری بسیار متفاوت اند و بنابراین گزینه ای بسیار حیاتی در انتخاب مادربرد به حساب می‌آیند. شکل و اندازه مادربورد در طرحهای ان‌ال‌ایکس و آ تی‌ایکس می‌باشد که دومی بیشتر رایج‌تر است.

  • با وجود سادگی می‌بیند که سوکت‌ها و کانکتورهای زیادی برای بررسی وجود دارند.
  • البته این نامی است که اینتل برای سوکت نگهدارنده‌های خود بکار می‌برد.
  • اگر به پنل جلویی کیس خود دقت کنید احتمالا چند پورت یو‌اس‌بی را آنجا خواهید یافت، این پورت‌ها توسط این قسمت به برد اصلی متصل می‌شوند.
  • چیدمان قطعات و رنگ بندی آن ها در این مادربردها بسیار زیباست؛ البته دلایل دیگری نیز برای این تفاوت قیمت ها وجود دارند.

دستگاه کوچک Pm25LD512 درکنار آن، که با رنگ آبی مشخص شده است، تراشه‌ی حافظه فلش است که در هنگام خاموش شدن مادربرد، تنظیمات ساعت و ولتاژ را ذخیره می‌کند،؛ ازاین‌رو لازم نیست هر بار که کامپیوتر خود را مجدداً راه‌اندازی می‌کنید، آن‌ها را دوباره تنظیم کنید. مجله خبری محصولات اچ پی هر مادربرد تنها دارای حداقل یک دستگاه حافظه فلش است و برای ذخیره‌سازی بایوس مادربرد لازم ضروری است. ( بایوس سیستم‌عامل اولیه سخت‌افزاری است که قبل از بارگیری ویندوز، لینوکس، مکینتاش و… می‌تواند سیستم‌عامل را بارگذاری و سخت‌افزارها را شناسایی کند).

مادربورد ایسوس PRIME Z790-P Wifi D5

مادربرد مدل TB250 BTC PRO این برند به دلیل کیفیت خوبی که دارد جزو بهترین مادربردها برای استفاده در استخراج ارزهای دیجیتال در سال گذشته محسوب شده است. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید. انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. انتخاب و خرید مادربرد با قیمت مادربرد های مختلف برای رایانه سخت است، با وجود اینکه مادربرد یکی از قطعات مهم سیستم محسوب می شود ولی معمولا انتخاب و خرید این قطعه (مادربرد)بعد از انتخاب پردازنده و کارت گرافیک انجام می شود.

http://akhbarfootball.ir

به جرات می توان گفت مادربرد یکی از اصلی ترین بخش رایانه محسوب می شود و قطعاتی مثل CPU یا RAM روی آن سوار می شوند. اگر پردازنده مرکزی را به منزله مغز کامپیوتر تصور کنیم، مادربرد قلب تپنده آن خواهد بود. در انتخاب و خرید مادربرد کامپیوتر ایسونیک بهتر است ابتدا نیاز کاربر درنظر گرفته شود، چرا که خرید مادربرد قطعه بسیار پیچیده ای است که همه اطلاعات سیستم در آن جریان می یابند، به همین دلیل است که انتخاب و خرید مادربرد مناسب بسیار با اهمیت است. اگر کاربر فقط با کامپیوتر خود می خواهد در اینترنت گشت و گذار کند و هرازگاهی بازی را با آن انجام دهد یا از نرم افزارهایی مثل آفیس و..

آموزش مونتاژ میز گیمینگ P60 و L60

سلام دوست گرامی، خوشحالیم و باعث افتخاره که مقالات برای شما مفید بودند. سلام، ممنون از پیشهادتون، تلاش‌مون اینه که در آینده محتوای ویدئویی هم به مقالات اضافه کنیم. سلام، خیلی خوشحالم که این آموزش برای شما مفید بوده و ممنون که نظرتون رو باهامون به اشتراک گذاشتید.

مادربرد ایسوس ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO DDR5