قیمت ماوس کامپیوتر خرید ماوس کامپیوتر | hp-mag

ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.

  • ماوس‌های گیمینگ به‌طور خاص برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند.
  • اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود.
  • این مدل ماوس گیمینگ از نرم افزار تخصصی Synapse (که به برند ریزر تعلق دارد) پشتیبانی نمی کند.
  • سنسورهای نور، نور LED ها را گرفته و به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند.
البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند. بیشترین طرفداران ماوس سایلنت، کسانی هستند که در جمع‌ها و محیط‌های اداری شلوغ کار می‌کنند. ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند.

ماوس ارگونومیک

تیم پشتیبان وب سایت لاجی لوک در تمام مراحل انتخاب محصول تا دریافت محصول درب منزل و با ارسال رایگان همراه شماست. در ادامه توضیحاتی جهت راهنمای خرید ماوس متناسب با نیاز شما قرار داده شده. یکی دیگر از ماوس هایی که در گروه بهترین ماوس با سیم قرار دارد، ماوس تسکو مدل TM 762 G است که دارای 6 کلید و کابلی با طول 1.5 متر با پوشش کتان است. دقت حسگر این ماوس بین 1200 تا 1600 DPI است که با یک دکمه روی بدنه ماوس قابل تنظیم است. این محصول تسکو نیز به کلید Back و Forward مجهز است که در دو طرف بدنه واقع شده و کار با ماوس را بسیار آسان می کند.

البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید مجله خبری محصولات اچ پی و به کامپیوتر خود وصل کنید. برای اکثر کاربران، ماوس استاندارد دارای سه دکمه (چپ، راست و اسکرول) کافی است. در زیر انواع ماوس را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند.

عملکرد ماوس بی سیم

طول کابل ماوس 1.5 متر و هر کلید ماوس دارای عمری معادل 3 میلیون کلیک است. این محصول تسکو با ویندوزهای XP، Vista، 98، ME، ویندوز 7 و 8 سازگاری دارد. بازه دقت حسگر اپتیکال بین 1600 تا 3200 DPI قابل تنظیم است که در اجرای اغلب بازی ها عملکرد بسیار خوبی دارد. در بدنه این ماوس چراغ های LED تعبیه شده که به زیبایی ظاهر محصول کمک قابل توجهی می کند.

http://akhbarfootball.ir