قیمت و خرید مادربرد کامپیوتر گیمینگ، خانگی و اداری لیون کامپیوتر | hp-mag

حافظه‌های نوع Double Data Rate یا به مخفف DDR به شکلی طراحی شده‌اند تا بتوانند در هر چرخه ساعت دو عملیات را اداره کنند. این در حالی است که حافظه‌های نوع Single Data Rate یا SDR هر بار تنها یک عملیات خواندن یا نوشتن را انجام می‌دهند. برای تحقق چنین امکانی تراشه‌های DDR در هر چرخه از فرکانس ساعت دو بار فعال می‌شوند. دوم اینکه با انتخاب بهترین مادربرد بعدها بتوان پردازنده و کارت گرافیک را ارتقا دهیم.

اسلات‌های رم  RAM

ایسوس در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۱۲.۱۱ میلیارد دلار از فروش مادربرد درآمد به دست آورد و به عنوان برترین شرکت‌ تولید و فروش مادربرد در جهان شناخته شد. یک قابلیت جانبی است که معمولا در مادربردهای بالارده و برخی از مدل‌های میان‌رده دیده می‌شود. بخش مرکزی و کنترلر اصلی مادربرد است و با معرفی هر سوکت، چندین چیپست برای آن تعریف می‌شود.

  • می‌توان تمام قطعات را با استفاده از انبوهی از سیم‌های مختلف به هم متصل کرد.
  • وضعیت فوق سرگذشت اولین بردهای اصلی استفاده شده در کامپیوترهای شخصی بود.شرکت های آی .
  • در بین این دو، پل شمالی که بیشتر به چیپ ست مادربرد معروف است، نقش فرماندهی سیستم را برعهده داشته و پل جنوبی در نقش معاون او ایفای نقش می کند.
  • بنابر این این نوع مادربرد ها امروزه برای بستن سیستم کیس کامپیوتر کمترین میزان استفاده و خرید را دارند.
  • چیپ ست نوع پردازنده قابل قبول توسط مادربرد، نوع و ظرفیت رم و دستگاه‌های بیرونی و درونی قابل پشتیبانی توسط کامپیوتر را مشخص می‌کند.

دو نگاه در انتخاب یک مادربرد وجود دارد؛ اول اینکه انتخاب مادربرد منوط به انتخاب پردازنده و دیگر قطعاتی که قبل از مادربرد خریداری کرده ایم، باشد. برد اصلی یا بردپایه، معروف به مادربرد یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزاری در انواع سیستم هاست. از موبایلی که در دستان شما قرار دارد تا کامپیوتر شخصی شما و حتی تلویزیون ها همگی دارای این قطعه هستند. قسمت‌های الکترونیکی مختلفی که با مدارهای گوناگونی به هم متصل شده‌اند.

و علاوه بر انتقال برق به قطعات مختلف، مادربرد وظیفه انتقال اطلاعات بین این قطعات را نیز بر عهده دارد. در ادامه به معرفی اجزای مادربرد می‌پردازیم و جهت خرید مادربرد با فراز سیستم تماس حاصل فرمایید. قطعات مهمی از قبیل CPU، رم، هارد، کارت های گرافیک، شبکه و صدا، فن های خنک کننده و … روی مادربرد نصب شده و عملکرد خودشان را مدیون مادربرد هستند. مادربرد را اصلی ترین بخش یک رایانه می شمارند و به همین خاطر است که یکی از نکاتی که باید همیشه در خرید اجزای کامپیوتر برای اسمبل کردن یک کامپیوتر، باید به خرید مادربرد، توجه بسیار زیادی داشته باشید. ممکن است انتخاب بهترین مادربرد گیمینگ مهم به نظر نرسد، اما باید در هنگام خرید مادربرد به مشخصات و قیمت مادربرد دقت کنید.

معرفی میز گیمینگ Z60 یوریکا

تنظیمات خاصی که برای استفاده از فرکانس‌های بالا و خارج از استاندارد اصلی حافظۀ رَم مورد استفاده قرار می‌گیرد و دسترسی به آنها معمولا از طریق بخش بایوس سیستم امکان‌پذیر است. این تنظیمات مجله خبری محصولات اچ پی نیز همانند فرکانس حافظه به مدل حافظۀ رم، پردازنده و مادربرد بستگی دارد. فضای فیزیکی موجود در مادربرد برای نصب حافظۀ رم است که تعداد آن در مادربردهای جدید سری دسکتاپ 2 یا 4 عدد است.

http://akhbarfootball.ir