قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | hp-mag

نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود. موس‌های عادی معمولاً دارای ۳ دکمه هستند، اما ماوس بازی تعداد بیشتری دکمه دارد تا بتوان آن‌ را برای اجرای سریع‌ و راحت‌تر بازی شخصی‌سازی کرد. باید اشاره کرد که قیمت موس گیمینگ از موس های معمولی بیشتر است اما با توجه ویژگی‌های جالبی که ماوس مخصوص بازی دارد، کاملا خرید موس گیمینگ را توجیه می‌کند. برای خرید بهترین ماوس با سیم لازم است نوع کاربری خود را از این وسیله مشخص کنید.

  • ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد.
  • اگرچه تاریخچه آنها تا این حد به عقب باز می گردد، اما موس های نوری تا اوایل دهه 2000 به جریان اصلی نرسیدند.
  • اگر قصد خرید اینترنتی ماوس را دارید می‌توانید با مشخص کردن نوع نیاز خود، به فروشگاه اینترنتی برگ مارکت مراجعه کنید و از بین برندها و مدل‌های مختلف ماوس، گزینه مورد نظر خود را با قیمت مناسب، انتخاب و خریداری کنید.

بنابراین با توجه به نیاز می‌توانید خرید ماوس ارزان از انواع موس بازی، موس بی سیم ارزان و موس بلوتوث ارزان را انجام دهید. موس ای فورتک بی سیم مدل G3-330NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. خرید ماوس بی سیم می تواند انتخاب بهتری برای کاربران لپ تاپ باشد. چرا که این دسته از کاربران در مکان های مختلفی با کامپیوتر خود کار می کنند و وایرلس بودن تجهیزات می تواند کمک بزرگی به راحتی این کاربران کند. هرچند تفاوت چندانی برای کاربران کامپیوتر های رومیزی نیز وجود ندارد. برند های شناخته شده ای مانند لاجیتک – مایکروسافت – فراسو – بیاند – رپو – ای فورتک – جنیوس انکر تولید کننده انواع ماوس و تجهیزات کامپیوتری هستند.

ماوس سیم دار کامپیوتر

این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد. طراحی این موس گیمینگ به گونه ای است که از فشار غیرضروری روی دست شما جلوگیری می کند. این محصول از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی مجله خبری محصولات اچ پی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است.

دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر روی آن قرار می‌گیرد. سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس ، سه کلید، انکودر و یک سیم است. این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند. می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند.

ماوس فراسو مدل FOM-1550

از پر فروش ترین محصول شرکت Logitech می توان به موس گیمینگ لاجیتک اشاره کرد که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس، مجموعه ای از بهترین موس های لاجیتک را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید قیمت انواع موس لاجیتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند.

http://akhbarfootball.ir