قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | hp-mag

این مدل ماوس با سیم یکی از ارزان ترین ماوس های ریزر است که برای گیمرها گزینه ای اقتصادی محسوب می شود. ماوس دارای 5 کلید است که هر کدام قابلیت 10 میلیون بار کلیک دارند. حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است. این ماوس با سیم تسکو نیز از محصولات تخصصی گیمینگ به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

  • در بازار امروز تنوع ماوس باسیم و بی سیم بسیار بالاست و برندهای معتبر سازنده لوازم جانبی به طراحی و ساخت تخصصی این محصول می پردازند.
  • امروزه ما انواع مختلفی از موس های کامپیوتری را انتخاب می کنیم.
  • در این مقاله قصد داریم شما را با 10 مدل ماوس با سیم آشنا کنیم که بهترین کیفیت را ارائه کرده و عمر مفید بالایی دارند.
  • از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می‌تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند.

شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند. ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون را طراحی کرد.

ماوس با سیم دیتکس مدل MD15

اولین موس مکانیکی که از توپ استفاده می کرد در سال 1968 توسط شرکت آلمانی Telefunken اختراع شد. در سال 1973، بیل انگلیش اولین ماوس را که شبیه به یک موس مجله خبری محصولات اچ پی مدرن بود، ساخت. موس های مکانیکی، همانطور که از نامشان پیداست، با قطعات متحرک هستند. آنها یک توپ در پایین دارند که در حین حرکت در امتداد سطح می چرخد.

ماوس جنیوس مدل DX-120

برای واضح‌تر شدن این مفهوم، بیایید با این مثال ساده شروع کنیم؛ اگر دی پی ای ماوس ۱۶۰۰ باشد و شما ماوس خود را یک اینچ (۲٫۵۴ سانتی‌متر) حرکت دهید، نشانگر ۱۶۰۰ پیکسل حرکت خواهد کرد. هرچه DPI ماوس بالاتر باشد، حساس‌تر است؛ به این معنا که کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شود تا نشانگر ماوس به میزان زیادی در صفحه نمایش حرکت کند. انواع ماوس های سیم دار از جمله ماوس های سیم دار کوچک (لپ تاپی)، بزرگ با کلید های جانبی (گیمینگ)، ماوس های معمولی سه کلید (اداری) و… ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند.

خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید. با خرید موس وایرلس می توانید آزادانه با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کنید و نگران فاصله با دستگاه نباشید. برندهایی مانند تسکو، بیسوس فراسو مهارت زیادی در تولید موس بیسیم ارزان قیمت دارند، اما اگر طرفدار خرید Mouse های اصل و گران قیمت هستید محصولات شیائومی، اپل، مایکروسافت و لاجیتک گزینه های بهتری خواهند بود. موس گیمینگ رپو مدل V16 برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

http://akhbarfootball.ir