قیمت پاور کامپیوتر خرید منبع تغذیه کامپیوتر با قیمت مناسب | hp-mag

یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت منبع تغذیه، برند آن می باشد. برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند.

  • همچنین دلایل بسیار مهم دیگری برای خرید یک پاور با راندمان انرژی بالاتر وجود دارد که در ادامه این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت.
  • در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم.
  • این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است.
  • اگر قصد اسمبل کامپیوتر غیرمعمول و یا کیس‌های کوچک را ندارید، از این ویژگی عبور کنید.
  • بسیار مهم و حیاتی است که پاور انتخابی خود را از یک برند معتبر خریداری کنید.

خازن ها یکی از قطعات کلیدی و تاثیر گزار بر روی بسیاری از خصیصه های یک پاور و همچنین طول عمر آن هستند. برای نمونه کیفیت و ظرفیت خازن های یک پاور تاثیر مستقیمی بر میزان نویز، ریپل، پایایی و Hold-Up Time آن دارد. آنچه که گفته شد به هیچ عنوان شامل پاورهای متفرقه و غیر استاندارد نمی شود و خرید آنها اشتباه بزرگی است. یک پاور می‌تواند ساخت یک سازنده بزرگ با طراحی استاندارد باشد اما نواقص یا رفتارهای غیر عادی داشته باشد. یکی دیگر از عیب های پاورهای غیر استاندارد و متفرقه، عدم وجود مدار محافظ موثر در برابر جریان هجومی اولیه است.

پاور گرین 330 وات فن بزرگ GP330A HE

البته بر اساس برندهای تولید کنند پاور و همینطور ویژگی‌های جانبی پاور کامپیوتر قیمت های متفاوتی را می تواند تجربه کند. با این حال با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی می توانید قیمت انواع پاور کامپیوتر از بهترین مارک پاور کامپیوتر تا قیمت بهترین پاور کامپیوتر را در لیست قیمت پاور کامپیوترهای منتشر شده در سایت مشاهده نمایید. منبع تغذیه غیر ماژولار جزو اولین پاورهای مناسب رایانه شخصی محسوب شده و قدمت بالایی دارند. کابل‌های پاور کامپیوتر غیر ماژولار به صورت رنگی تولید می‌شوند تا کاربر به راحتی کابل مناسب هر بخش را پیدا کند تا به اشتباه اتصالات را با دیگر قطعات کامپیوتر کانفیگ نکند.

GREEN GP550A-UK

در عین حال مصرف کارت‌های گرافیک نسل جدید می‌تواند به صورت لحظه‌ای به طرز شدیدی بالا برود که در پاورهای قدیمی موجب فعال شدن پروتکشن حفاظتی OPP و خاموش شدن کامپیوتر می‌شود. این مشکل در پاورهای منطبق بر استانداردهای بروز وجود ندارد و بر اثر افزایش لحظه ای مصرف کارت گرافیک دچار خاموشی نمی شوند. با آینده نگری برای اینکه در زمان ارتقاهای بعدی به تعویض پاور نیاز پیدا نکنید، بهتر است همواره بهترین پاور کامپیوتر برای خود که می‌توان پاور قوی‌تری باشد را تهیه کنید. برای نمونه در مثال قبلی یک پاور 850 واتی می‌تواند انتخاب بسیار بهتری باشد. برای اینکه کار شما ساده‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم توان پیوسته پاور انتخابی شما حداقل 10 درصد بیشتر از مجموع مصرف قطعات شما باشد. هر بار که از آن استفاده می شود گرم و سرد می شود و اولین جریان AC را هنگام روشن شدن رایانه شخصی دریافت می کند.

در حقیقت پاور جریان متناوب شهری را با ولتاژ بالا (220 ولت) دریافت کرده و به صورت جریان مستقیم با ولتاژهای متناسب با قطعات (3.3، 5 و 12 ولت) ارائه می دهد. تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند. این یعنی بدون وجود مجله خبری محصولات اچ پی، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد. منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند.

http://akhbarfootball.ir