لیست قیمت مادربرد MotherBoard ۱۹ بهمن ایمالز | hp-mag

معمولاً به هر VRM یک فاز گفته می‌شود و وجود چندین فاز ضروری است؛ زیرا به‌تنهایی نمی‌توانند جریان کافی را برای پردازنده‌های مدرن تأمین کنند؛ مادربرد مورد نمایش دارای هشت VRM است و سیستم «هشت‌فاز» نامیده می‌شود. وجود پین‌های ۱۲ ولتی باعث ایجاد مشکل بزرگتری شده است؛ درواقع پردازنده‌ها روی آن ولتاژ کار نمی‌کنند. به‌عنوان مثال، پردازنده‌های اینتل برای فعالیت روی مادربرد Asus Z97 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ولتاژی بین ۰.۷ تا ۱.۴ ولت ایجاد کنند. پردازنده‌های امروزی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش تولید حرارت، در شرایط کاری مختلف از ولتاژ متغیری بهره می‌برند.

http://akhbarfootball.irوظیفه سی پی یو پردازش تمامی اطلاعاتی است که شما با آن ها سروکار دارید. به طور کلی انتخاب یک پردازنده ارزان قیمت کار خیلی سختی نیست، اما زمانی کار سخت خواهد شد که بخواهید یک پردازنده ارزان قیمت با عملکرد عالی برای خود تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید مادربرد و یا سی پی یو با کیفیت ولی در عین حال با قیمت مناسب می باشید، می توانید خرید مادربرد از بروزکالا را تجربه کنید. مادربرد یک تخته مداری الکتریکی می باشد که به پایگاه ارتباطات رایانه نیز شهرت دارد. وظیفه اصلی مادربرد ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف رایانه و تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز سایر قطعات است. انتخاب و خرید مادربرد بستگی زیادی به تعیین پردازشگر سیستم شما دارد.

خرید و قیمت مادربرد کامپیوتر

روی صفحه مادربورد چندین خط به رنگ‌های متفاوت دیده می‌شود که همه قطعات را به هم متصل می‌سازد و به آنها اصطلاحاً باس می‌گویند. مادربورد یا به انگلیسی Mainboard or Motherboard یک تخته مداری الکتریکی است که بخش‌های گوناگون رایانه مانند CPU، RAM و… بر روی آن سوار می‌شوند و قسمتهای بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی نظیر بایوس در آن قرار گرفته‌اند. در مادربرد های رایج، معمولا تنها یک اسلات برای اتصال CPU وجود دارد ولی در رایانه‌ها قدرتمند‌تر مانند سرورها چند سوکت برای اتصال CPU تعبیه شده است.

آموزش مونتاژ میز گیمینگ یوریکا GIP55B

شرکت رایانه ای چینی لنوو در سال 1984 در شهر پکن تاسیس گردید و در حال حاضر از بزرگترین شرکت های تولید و توزیع کننده لپ تاپ، رایانه و انواع تجهیزات جانبی و دیجیتالی در جهان به شمار می آید. خوب است بدانید که شرکت لنوو، پس از شرکت های اچ پی، ایسر و دل، چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در جهان می باشد. یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین پورت‌های مورد استفاده در تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی‌ موبایل، لپ تاپ، کنسول بازی و سیستم‌های رایانه‌ای است. در حال حاضر این پورت دارای نسل‌ها و استانداردهای مختلفی است که جدیدترین آنها به نسل دوم نسخه 3.2 با پورت Type-C مربوط می‌شود. مادربردهای گیمینگ معمولا قیمت بیشتری نسبت به مادربردهای عادی دارند.

اما دقیقا مادربرد چیست؟مادربرد، یک برد مدار چاپی الکترونیکی است که دارای کانکتور و سوکت‌های زیادی برای اتصال صدها قطعه و ایجاد اثر الکتریکی مابین آن‌ها است. می‌توان تمام قطعات را با استفاده از انبوهی از سیم‌های مختلف به هم متصل کرد. اما سیگنال‌ها باهم تداخل پیدا می‌کنند؛ عملکرد آن وحشتناک خواهد بود و استفاده از این روش تلفات قابل توجهی از نظر نیرو، انرژی و حتی قطعات خواهد داشت. قطعه Motherboard مجله خبری محصولات اچ پی را به آسانی میتوان گفت یکی از مهمترین قطعات و اساس کامپیوتر هاست که بدون وجود آنها امکان نصب سایر قطعات روی کیس نیز وجود نخواهد داشت. در ادامه این مقاله در سایت گلکسی پیکسل به توضیح و توصیف بیشتری در مورد خرید مادربورد می پردازیم. این اسلات‌ها اغلب برای اتصال کارت‌های صدا، مودم، تلویزیون، شبکه و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.البته تعداد آن‌ها در مادربردهای مختلف متفاوت است.

  • رمز ارز چیا برخلاف دیگر نمونه های مشابه خود تنها با استفاده از حافظه های ذخیره سازی استخراج می شود و همین امر سبب شده است که یک شرکت چینی، مادربردی را تولید و معرفی کند که به صورت ویژه برای استخراج این رمز ارز طراحی شده است.
  • در واقع بر روی هر اسلات در این تخته، یک قطعه سخت‌افزاری نصب می‌شود.
  • این اسلات برای اتصال کارت گرافیک مورد استفاده قرار میگیرد، در برخی از بردها پردازنده گرافیکی به همراه مادربرد وجود دارد، به همین دلیل ممکن است این اسلات را بر روی آن‌ها نبینید.
  • مادربرد های ATX در کمترین حالت، تا 32 گیگابایت رم را ساپورت می کنند و مدل های بهتری نیز دارند.
  • مانند بسیاری از تراشه‌ها، بسته به آنچه در زمان واحد به مادربرد متصل شده است، این تراشه تمام اتصالات مختلف از مجموعه‌ای از پورت‌های مانند PCI Express ،USB ،SATA یا شبکه را با استفاده از پهنای باند دردسترس کنترل می‌کند.