لیست قیمت و خرید موس گیمینگ و اداری ماوس بی سیم لاجی لوک | hp-mag

یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است. هر چند که این از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد. ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. این ماوس‌ها در مقایسه با ماوس‌های عادی که 3 دکمه دارند، دکمه‌های بیشتری دارند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند و به گیمر کمک می‌کند که سرعت واکنش‌پذیری سریع تری داشته باشد. هیچ‌کدام از انواع موس نیست که نسبت به بقیه برتری داشته باشد و بهترین نوع ماوس برای شما به نوع استفاده‌ای که از ماوس خود خواهید داشت برخواهد گشت. البته این دکمه‌ها را می‌توانید برای کارهای دیگری نیز تنظیم کنید و امکانات این دسته از ماوس‌ها تنها در بازی استفاده نمی‌شود.

  • همانطور که می‌دانید ماوس‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند.
  • انتخاب و خرید ماوس با توجه به تنوعی که در بین این محصولات دیده می شود شاید کار ساده ای نباشد.
  • برای استفاده مخصوص گیمینگ مناسب نیستند؛ چرا که ممکن است دستورات را کمی کندتر ارسال کنند.
  • پیشتاز رایان در جهت افزایش قدرت انتخاب مشتری سعی نموده که انواع موس ها با برند های مختلف را برای خرید در اختیار قرار داده.

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود. برند های محبوب ماوس به ترتیب الویت عبارتند از لاجیتک,تسکو,رپو,ای فورتک, … مجله خبری محصولات اچ پی گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند.

مشاوره خرید

رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد. در حال حاضر اکثر محصولات پیشتاز رایان در حیطه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بوده و با ارائه قیمت های رقابتی در این بازار همواره سعی کرده جایگاه بهتری نسبت به سایر رقبای خود کسب کند. سرعت در ارسال محصولات پیشتاز رایان بسیار نکته مهمی بوده و در راستای کسب رضایت مشتری، ارسال محصولات را در کمتر از 12 ساعت کاری انجام می دهد.

ورودایجاد حساب کاربری

پیشنهاد ما برای انجام کارهای حرفه ای، استفاده از ماوس های بزرگ تر است. معمولا موس های کوچک، کنترل سخت تری دارند و می توانند دقت شما را پایین بیاورند. DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد.

موس مکانیکی یا موس اپتیکالی

بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. در حالی که راه‌های دیگری برای کنترل رایانه شما وجود دارد، موس‌ها همچنان راحت‌ترین گزینه هستند. از آن جعبه چوبی بزرگ در سال 1964 تا دستگاه‌های پلاستیکی شیک که امروزه استفاده می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین کمک‌ها به فناوری رایانه بوده و خواهند بود.

http://akhbarfootball.ir