لیست قیمت و خرید موس گیمینگ و اداری ماوس بی سیم لاجی لوک | hp-mag

این مدل ماوس با سیم یکی از ارزان ترین ماوس های ریزر است که برای گیمرها گزینه ای اقتصادی محسوب می شود. ماوس دارای 5 کلید است که هر کدام قابلیت 10 میلیون بار کلیک دارند. حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است. این ماوس با سیم تسکو نیز از محصولات تخصصی گیمینگ به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

ماوس لاجیتک مدل M170 – خاکستری( گارانتی)+_

شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد. موس های ای فورتک دارای دو نوع موس بی سیم ای فورتک و موس با سیم ای فورتک می باشد. موس گیمینگ ای فورتک با نام تجاری Bloody وارد بازار شده است که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند.

سیم دار، بی سیم، اپتیکال، لیزری، توپی‌، ارگونومیک و گیمینگ انواع این دستگاه هستند. با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر مجله خبری محصولات اچ پی است موس‌ها در جهت هر دو دست باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت.

Mouse Beyond 1110 USB

شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند. ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون را طراحی کرد.

http://akhbarfootball.ir

اولین موس مکانیکی که از توپ استفاده می کرد در سال 1968 توسط شرکت آلمانی Telefunken اختراع شد. در سال 1973، بیل انگلیش اولین ماوس را که شبیه به یک موس مدرن بود، ساخت. موس های مکانیکی، همانطور که از نامشان پیداست، با قطعات متحرک هستند. آنها یک توپ در پایین دارند که در حین حرکت در امتداد سطح می چرخد.

  • این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند.
  • محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند.
  • شما نباید یک یک ماوس قدیمی و بدرد نخور که سال‌ها پیش خریده‌اید، استفاده کنید.
  • این همان نور قرمز ماوس است که در زیر Mouse مشاهده می‌کنید.