لیست قیمت و خرید موس گیمینگ و اداری ماوس بی سیم لاجی لوک | hp-mag

شرکت مایکروسافت، از بزرگترین شرکت های مطرح در جهان می باشد. شرکت مایکروسافت در کنار محصولات نرم افزاری خود، اقدام به تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر و محصولات دیجیتال می کند. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس مایکروسافت اشاره کرد. شرکت مایکروسافت، ماوس های تولیدی خود را در دو مدل بی سیم و باسیم عرضه می کند.

موس تسکو TSCO TM-283

دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. یکی برای قرار گرفتن برد مدار چاپی در آن و دیگری بر روی آن قرار می‌گیرد. سازوکار ماوس‌های امروزی شامل یک بدنه، یک برد مدار چاپی، یک نور یا لیزر، یک سنسور سیماس ، سه کلید، انکودر و یک سیم است. این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند. می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند.

لوازم جانبی کامپیوتر

در سال 1964، او یک نمونه اولیه ساخت که می توانست نشانگر را در اطراف صفحه کامپیوتر حرکت دهد. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید. از کار افتادن ماوس که علل و ریشه‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد را در صورتی که نتوانستید برطرف کنید، باید از طریق بوت کردن کامپیوتر حل کنید. کند حرکت کردن موس در ویندوز نیز یکی دیگر از مشکلات موس کامپیوتر است. برای حل این مشکل در ویندوز ۱۰ باید حجم مصرفی CPU را بررسی کنید.

  • حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است.
  • نوع حسگری که در این محصول تعبیه شده نوری و اپتیکال است که عملکرد بسیار دقیقی را رقم می زند.
  • ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند.
  • در تولید ماوس در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند.

این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد. طراحی این موس گیمینگ به گونه ای است که از فشار غیرضروری روی دست شما جلوگیری می کند. این محصول از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی مجله خبری محصولات اچ پی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است.

http://akhbarfootball.ir

بنابراین با توجه به نیاز می‌توانید خرید ماوس ارزان از انواع موس بازی، موس بی سیم ارزان و موس بلوتوث ارزان را انجام دهید. موس ای فورتک بی سیم مدل G3-330NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. خرید ماوس بی سیم می تواند انتخاب بهتری برای کاربران لپ تاپ باشد. چرا که این دسته از کاربران در مکان های مختلفی با کامپیوتر خود کار می کنند و وایرلس بودن تجهیزات می تواند کمک بزرگی به راحتی این کاربران کند. هرچند تفاوت چندانی برای کاربران کامپیوتر های رومیزی نیز وجود ندارد. برند های شناخته شده ای مانند لاجیتک – مایکروسافت – فراسو – بیاند – رپو – ای فورتک – جنیوس انکر تولید کننده انواع ماوس و تجهیزات کامپیوتری هستند.