لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۱۹ بهمن ترب | hp-mag

تجمیع کننده وات دو پاور یا همسان کننده توان پاور قطعه الکترونیکی کوچکی است که توسط آن به آسانی یک یا N تعداد پاور مختلف را به کامپیوتر متصل می کنند. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. گزینه ارزان تر شما در بین پاورهای 1500 واتی بازار می تواند SilverStone ST1500-TI با گواهی تیتانیوم باشد؛ هرچند که پاور بروزی نیست.

  • با قدری افزایش بودجه می‌توان سراغ منبع تغذیه کامپیوتر 450 واتی FSP HEXA 85+ PRO 450W از برند جهانی و معتبر FSP رفت که گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل های نیمه تخت دارد.
  • به طور معمول تمامی قطعات در دسترس در سایز استاندارد ATX عرضه می‌شوند.
  • به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند.

اگر این قطعه در رایانه شما مطلوب نباشد و کیفیت مناسب را نداشته باشد، قطعات دیگر عملکرد و کارایی مناسبی را نخواهند داشت. کامپیوتر هم دقیقا مانند ابزار الکترونیکی دیگر نیاز به یک منبع تغذیه دارد. این پاور ولتاژهای مورد احتیاج قسمت های داخلی دستگاه ما را تامین می کند. توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد. همچنین طراحی، قطعات بکار رفته و کیفیت مونتاژ پاور گرین مدل GP1200B-OCDG بسیار بالا است و با یک پاور رده بالا با راندمان انرژی و گواهی 80 پلاس پلاتینیوم روبرو هستیم. پاور گرین GP1200B-OCDG گارانتی بلند مدت هم دارد که تا حد زیادی خیال خریداران را آسوده می‌کند.

Green GP580A-EUD Semi Modular Computer Power Supply

اگر این قطعه دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند. اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود. در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد. در ادامه راهنمای خرید پاور کامپیوتر به برخی از رایج ترین و پرتکرار ترین پرسش ها درباره خرید پاور و انتخاب بهترین پاور به طور کوتاه پاسخ داده ایم. شما می توانید در بخش نظرها مشاوره خرید پاور و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

پاور 800 وات Green مدل GP800B-HP EVO

در گذشته مجله خبری محصولات اچ پی با ظرفیت بالا برای ولتاژهای سبک‌تر کارایی کمتری داشتند، اما در حال حاضر اینطور نیست. پاور با راندمان بالاتر نیز صرف نظر از ظرفیت آن، راندمان پایینی در بارهای سبک نخواهد داشت. شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند. با خرید پاور گیمینگ ROG بهترین تجربه بازی با بهترین عملکرد را خواهید داشت. این پاور گیمینگ می‌تواند رقیب Corsair ، Seasonic (Focus GX-750) و XPG باشد که قیمت بسیار کمتری دارند.

اگر بهترین پاور کامپیوتر ارزان برای قطعات قدیمی یا ضعیف می‌خواهید، سری GP450A-ECO Rev3.1 گرین انتخابی خوبی است. این پاورها در داخل خود ایران تولید می‌شوند و طبیعتاً دلیل انتخاب آنها قیمت پایین، داشتن گارانتی و مشخصات قابل قبول است. پاور GP550A-UK PLUS گرین به خوبی از عهده قطعات گیمینگ میان رده بر می‌آید و یک پاور خوب و قابل اتکا با گارانتی بلند مدت است. در صورتی که یک منبع تغذیه کامپیوتر 500 واتی ارزان و مطمئن برای سیستم‌های خانگی، کاری یا حتی گیمینگ می‌خواهید، انتخاب‌های زیادی از برندهای معتبر خارجی وجود دارد. این پاور از گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل‌های نیمه ماژولار در کنار قطعات نسبتاً مرغوب و فن کم صدا بهره می‌برد.

http://akhbarfootball.ir