ماوس بهترین قیمت خرید موس تیا آی تی | hp-mag

در مجموع، این ماوس‌ها برای انجام همه‌ی کارهای یک ماوس استاندارد و افزایش دقت، کاهش تأخیر و ارگونومیک بودن طراحی شده‌اند. این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید. بنابراین، با خرید ماوس توپکی نیاز کمتری به حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد دارید و اسکرول کردن نیز بسیار راحت‌تر می‌شود. در صورتی که فضای کافی برای جا به جا کردن ماوس روی ماوس‌پد ندارید، خرید ماوس توپکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • مشکلات ماوس کامپیوتر هم به‌صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری ایجاد می‌شود و برای حل کردن آن نیاز به کمی تخصص است که بیشتر کاربران می‌توانند از عهده آن برآیند.
  • موس ای دیتا مدل XPG PRIMER یک موس گیمینگ با طراحی بسیار زیبا می باشد.
  • اشاره‌گر ماوس کامپیوتر به‌درستی حرکت نمی‌کند، اشاره‌گر ماوس پنهان می‌شود و قابل مشاهده نیست، حرکت ماوس بسیار آهسته شده و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و .
  • موس گیمینگ رپو مدل VT300S برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • در صورتی که ماوس شما به‌کمک پورت USB به کامپیوترتان متصل شده‌است، قبل از هر کاری از فعال بودن این پورت مطمئن شوید.

این موس گیمینگ دارای هفت کلیک بوده و ودقت آن 8000-DPI می باشد. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس رپو را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. موس گیمینگ رپو مدل VT300S برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد.

ماوس سیم دار آرمو ARMO-M27

ماوس‌های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیرقابل اعتماد و ناپایدار بودند. اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation اختراع شد. این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد. اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه مجله خبری محصولات اچ پی ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود. امروزه این نوع ماوس‌ها در مدل پیشرفته، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و رایجتر از انواع دیگر ماوس محسوب می‌شود. برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود.

موس بی سیم شیائومی مدل Mi Silent Mouse WXSMSBMW02

بهتر است قبل از خرید، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید. اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود.

این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند. دقت حسگر ماوس عبارت است از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400 که به قابلیت تنظیم برای موارد مختلف مجهز هستند. طراحی ارگونومیک ماوس باعث می شود اثر انگشت، چربی و عرق روی بدنه باقی نماند.

http://akhbarfootball.ir