ماوس موشواره مرکز کامپیوتر و موبایل طراحان | hp-mag

این ماوس به صورت plug and play کار کرده و نیازی به نصب شدن ندارد. ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA با سیستم عامل اندروید، مک و ویندوزهای ویستا، XP، 7، 8، 2000 و 98 سازگاری دارد. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است.

  • یک دانگل USB ، به اندازه کافی کوچک برای وصل کردن و فراموش کردن آن ، پیوندی را برای رایانه شخصی شما فراهم می کند.
  • بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای از قبیل Windows Terminal Services و یا Remote Desktop از برخی از دستورات سفارشی کردن دکمه‌های ماوس پشتیبانی نمی‌کنند.
  • از آن جعبه چوبی بزرگ در سال 1964 تا دستگاه‌های پلاستیکی شیک که امروزه استفاده می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین کمک‌ها به فناوری رایانه بوده و خواهند بود.
  • برنامه‌های غیرضروری را بسته و در نهایت در ویندوز سرعت اشاره‌گر را با گزینه Pointer Options تنظیم کنید.
  • اغلب ماوس های گیمینگ دارای کابلی با طول استاندارد هستند که این کابل به روکشی برای محافظت در برابر آسیب های احتمالی تجهیز شده است.

علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس مجله خبری محصولات اچ پی در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

موس بی سیم شیائومی مدل Mi Silent Mouse WXSMSBMW02

با این حال، DPI پایین‌تر سطح کنترل و دقت شما را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، گیمرهای حرفه‌ای نیازمند ماموس دارای قابلیت تنظیم DPI هستند. موس مهم ترین ابزار کامپیوتر است که به کمک آن میتوانید سیستم عامل و برنامه ها را کنترل کنید. توپ این نوع ماوس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند.

ماوس گیمینگ تسکو GM 2023

برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد. سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود. مورد بعدی که باید به عنوان یک گیمر به آن توجه کنید اندازه، جنس بدنه و ارگونومی موس است. عدم رعایت این مورد در استفاده های طولانی باعث اسیب دیدن مچ دست خواهد شد. برند های لاجیتک رپو بیاند ای فورتک ریزر جز برند های تولید کننده موس های گیمینگ هستند و شما میتوانید از بین محصولات متوع این دسته در فروشگاه لاجی لوک ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید.

برند

ماوس بیسیم این ویژگی را دارد تا محدوده برد آن از سیستم و لپ تاپ فاصله گرفت. یکی دیگر از ویژگی های مثبت موس بیسیم عدم اشغال میز توسط کابل های موس است. در این صفحه شما لیست ماوس های لاجیتک- مایکروسافت- فراسو- بیاند- رپو- ای فورتک- جنیوس- انکر را مشاهده می نمایید.

http://akhbarfootball.ir