ماوس موشواره مرکز کامپیوتر و موبایل طراحان | hp-mag

این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید. ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر مجله خبری محصولات اچ پی در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.

ماوسی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد

ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد. اکثر ماوس‌هایی که در همه‌جا آن‌ها را مشاهده می‌کنید از انواع موس اپتیکال است. ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد.

  • وزن ماوس سیم دار سبک تر از انواع بی سیم است و این موضوع استفاده از آنها را راحت تر می کند.
  • موس هترون مدل HM350SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • شرکت مایکروسافت، از بزرگترین شرکت های مطرح در جهان می باشد.
  • بیشتر موشواره های رایانه ای بی سیم ، از طریق همان فرکانس های بی سیم 2.4 گیگاهرتز مورد استفاده برای تلفن های بی سیم و اینترنت Wi-Fi به رایانه متصل می شوند.

اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال موس مخصوص بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد. در هنگام موس گیمینگ علاوه بر سرعت بالا باید به ارگونومیک بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکلی نشوید. همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ است.

انتخاب بر اساس کاربرد

برای جلوگیری از لغزش دست روی بدنه، در دو سمت ماوس شیارهایی تعبیه شده است. دو سمت ماوس، دور کلید اسکرول، قسمت جلویی محصول و روی لوگوی برند اونیکوما از نورپردازی RGB استفاده شده است. ناگفته نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند. طراحی این محصول ارگونومیک و به صورت قرینه است که استفاده از ماوس را برای هر دو گروه افراد چپ دست و راست دست امکان پذیر می کند.

ماوس گیمینگ ایکس پی پروداکت مدل XP-M-605

این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. حدود یک دهه پس از ورود موس های مکانیکی به بازار، موس های نوری شروع به ظهور کردند. موس های نوری به جای استفاده از توپ و غلتک های چرخان، از نور برای حرکت نشانگر استفاده می کنند.

http://akhbarfootball.ir