ماوس کامپیوتر نیایش | hp-mag

شرکت شارکون فعالیت خود را از سال 2003 در شهر لیندن آلمان آغاز کرده است. این شرکت محصولات خود را در آلمان و تایوان تولید می کند و از جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید محصولات خود بهره می برد. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به موس شارکون ، کیبورد شارکون ، هدست شارکون ، صندلی های گیمینگ ، پاورو کیس شارکوناشاره کرد. موس شارکون دارای دو نوع موس بی سیم شارکون و موس با سیم شارکون می باشد. شارکون ، بیشترین تمرکز خود را بر پایه محصولات گیمینگ قرار داده است و حتی محصولات خاصی را با نام SKILLER و SHARK ZONE وارد بازار های جهانی کرده است. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین محصولات شارکون را برای کاربران فراهم کرده است.

  • این محصول برند خوش نام A4tech در گروه ماوس های گیمینگ قرار دارد و بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • به طور مثال برای دیدن موشواره های مخصوص بازی در پنل سمت راست از قسمت فیلتر بر اساس نوع گزینه موس بازی را انتخاب کنید.
  • موس لاجیتک به عنوان یکی از بهترین موس های موجود در بازار می باشد.

با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود. برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید.

ماوس بیاند

این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. حدود یک دهه پس از ورود موس های مکانیکی به بازار، موس های نوری شروع به ظهور کردند. موس های نوری به جای استفاده از توپ و غلتک های چرخان، از نور برای حرکت نشانگر استفاده می کنند.

وزن ماوس

ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد. اکثر ماوس‌هایی که در همه‌جا آن‌ها را مشاهده می‌کنید از انواع موس اپتیکال است. ماوس‌ اپتیکال از یک لامپ LED و سنسوری برای تصویربرداری بازتاب این لامپ بر روی ماوس‌پد استفاده می‌کند و با تغییرات در تصاویر گرفته شده توسط سنسور جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر را تشخیص می‌دهد.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال موس مخصوص بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد. در هنگام موس گیمینگ علاوه بر سرعت بالا باید به ارگونومیک مجله خبری محصولات اچ پی بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکلی نشوید. همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ است.

http://akhbarfootball.ir