ماوس کامپیوتر و لپ تاپ خرید انواع موس باسیم و بی سیم | hp-mag

در ادامه این مقاله به بررسی مشکلات ماوس کامپیوتر و چند راهکار بسیار ساده می‌پردازیم. همانطور که در جریان هستید برندهای زیادی در زمینه تولید و طراحی انواع ماوس کامپیوتر فعالیت می‌کنند که هر برند با توجه به نوع ماوس، قیمت‌های مختلفی را برای آنها در نظر می‌گیرند. از برترین برندهای تولید کننده ماوس می‌توانیم به ریزر، تسکو، لاجیتک اشاره کنیم. قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.

ماوس پی نت مدل Z1

ماوس با سیستم عامل های متعددی سازگاری دارد که عبارت است از ویندوز 7، 8، 8.1، Mac OS X، ویندوز XP و Vista. نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است. وزن موس ها با توجه به این که از چه متریالی برای ساخت آنها استفاده شده باشد، متفاوت است.

ماوس وایرلس شیائومی مدل Silent Edition ا Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition_

موس های کوچک بی سیم و ماوس های بزرگ با سیم مناسب سلیقه های مختلفی هستند. این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است. علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود.

ماوس پرووان مدل PMG15

شرکت فراسو به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران می باشد که در زمینه طراحی ، ساخت ، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای و الکترونیک و آی تی مشغول به فعالیت می باشد. موس فراسو ، ساخت کشور ایران می باشد و دارای کیفیت خوبی نسبت به رقبای خارجی است. موس کامپیوتر فراسو مجله خبری محصولات اچ پی در دو مدل موس فراسو بی سیم و موس فراسو باسیم عرضه شده است. شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و … فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است.

  • شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.
  • این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.
  • موس را به کامپیوتر دیگر وصل کنید، اگر مشکل برطرف شد که ایراد از دستگاه بوده‌است.

این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند. در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است.

http://akhbarfootball.ir