ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | hp-mag

ماوس مدل J700 این برند برای استفاده هر دو دست راست و چپ طراحی شده و به 6 کلید مجهز است. محدوده دقت این ماوس بین 3200 تا 6400 DPI است که توسط کلید اختصاصی DPI تنظیم می شود. این ماوس گیمینگ تسکو نیز به گروه بهتری ماوس با سیم تعلق دارد و به جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها دست پیدا کرده است. دقت حسگر اپتیکال ماوس بین 1200 تا 7200 DPI قابل تنظیم است.

http://akhbarfootball.ir

پاور بانک یک باتری قابل حمل است که در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی را دارد. از طرفی این باتری قابل حمل خودش قابلیت شارژ شدن مجدد را دارد و می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید. هر کدام از انواع موس کامپیوتر ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند و بهترین دسته موس برای شما را شما معین می‌کنید. ساده ترین راه برای اتصال ماوس به رایانه شخصی از طریق اتصال باسیم USB است.

ماوس بی سیم لاجیتک M171

در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین موس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از موس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند. ماوس یا موشواره به انگلیسی مجله خبری محصولات اچ پی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود. بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم.

قیمت و خرید موس گیمینگ، بی سیم و با سیم در تیا آی تی

وجود دارد که به صورت ماوس بی سیم و با سیم به رایانه شما متصل می شوند. در این فروشگاه آنلاین می توانید محصول موردنظرتان را برحسب نیاز خود خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست تان برسد. مطمئن باشید تمام Mouse های ارائه شده در این فروشگاه آنلاین با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا ارائه می شوند. موس هترون مدل HM350SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

بهترین برندهای موجود در بازار

این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند. از مهم ترین ویژگی های این ماوس با سیم می توان به تکنولوژی تشخیص رهیابی که در آن به کار رفته اشاره داشت. حداکثر سرعت تشخیص حرکتی در این ماوس معادل 32 اینچ بر ثانیه است که منجر به عملکرد سریع و دقیق ماوس می شود. سرعت و دقت از مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت محصولات جانبی گیم هستند. نوع رابط این ماوس USB تایپ C است که 140 سانتی متر طول دارد. برند اچ ایکس اچ جی نیز به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم مطرح است و محصولاتی مقاوم با عملکردی بی نقص را روانه بازار می کند.

  • ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود.
  • البته این گزینه علاوه بر سرعت، گزینه‌های دیگری مانند تنظیمات چرخش ماوس، شکل ظاهری ماوس، اشاره‌گر و سرعت کلیک و حتی جابجایی دکمه‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید علاوه بر تنظیم، آن را شخصی سازی کنید.
  • یکی از این مشکلات ماوس کامپیوتر کند شدن حرکت ماوس یا در حقیقت پایین آمدن سرعت مکان‌نماست.