ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | hp-mag

این همان نور قرمز ماوس است که در زیر Mouse مشاهده می‌کنید. در این مطلب می‌خواهیم تا با انواع موس کامپیوتر و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم تا برای انتخاب و تهیه ماوس برای خود، بهترین مورد را تهیه کنیم. ماوساین محصول ممکن است از نظر مفهومی یک وسیله ساده باشد ، اما با گذشت زمان چندین نوع از موشواره ها تکامل یافته اند که هر کدام برای مصارف مختلفی ساخته شده اند. متداول ترین اینها موس های رومیزی اصلی هستند که برای استفاده با کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ در یک میز یا میز طراحی شده اند. گذشته از دکمه های معمول سمت راست و چپ ، ویژگی های مشترک شامل چرخ پیمایش (غلتک) است ، همچنین ممکن است دکمه های انگشت شست دیگری را ارائه دهد که به شما امکان می دهد در مرورگر وب خود به جلو و عقب بروید. گیمرها برند ریزر را به خوبی می شناسند و در جریان محصولات باکیفیت آن هستند.

  • نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است.
  • موس های مکانیکی، همانطور که از نامشان پیداست، با قطعات متحرک هستند.
  • ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود.

این ماوس گیمینگ دارای حسگر اپتیکال است که محدوده دقت آن عبارت از 800، 1000، 1200 و 1600 DPI. اگر می خواهید از خرید موس متناسب با نیازهای خود رضایت داشته باشید، نکات زیر را برای انتخاب بهترین مدل در نظر بگیرید. قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه مجله خبری محصولات اچ پی کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم. ماوس‌های گیمینگ هم در انواع بدون سیم و هم در انواع سیمی موجود هستند و نسبت به ماوس‌های معمولی، قابلیت‌های بیشتری دارند تا تجربه‌ی بازی کردن شما را بهبود ببخشند.

پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس هترون را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. موس تراست بی سیم مخصوص بازی مدل GXT 130 Ranoo trust یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می باشد. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است.

http://akhbarfootball.ir

کمتر پیش می‌آید که مشکلات ماوس کامپیوتر مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد. اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند. برخی از مشکلات رایج که برای بیشتر ماوس‌های کامپیوتر رخ می‌دهد مربوط به اختلالات نرم افزاری است. اشاره‌گر ماوس کامپیوتر به‌درستی حرکت نمی‌کند، اشاره‌گر ماوس پنهان می‌شود و قابل مشاهده نیست، حرکت ماوس بسیار آهسته شده و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و . در چنین مواقعی نیاز است که علل احتمالی را پشت سر گذاشته و راه‌حل‌هایی عملی برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید.

ماوس با سیم تسکو مدل TM 2021

البته انتخاب ابعاد ماوس می تواند سلیقه ای و شخصی هم باشد؛ نکته مهم این است که با در دست گرفتن ماوس احساس راحتی داشته و در زمان استفاده از آن، احساس سختی نکنید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. یونیکس • لینوکس • ویندوز • مک‌ اواس • اواس/۲ • ام‌اس-داس • سیستم‌عامل‎های موبایل • بیشتر… در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده از مطالب منتشر شده در دیجیکسو مگ برای مقاصد غیر تجاری با ذکر نام دیجیکسو مگ و لینک به منبع بلامانع است.حقوق این سایت به شرکت آسمان رایانه راویس تعلق دارد. اگرچه هر دو نوع موس کار یکسانی را انجام می دهند، تفاوت های مشخصی وجود دارد که برای بعضی کاربران امتیاز و برای بعضی دیگر نقص به حساب آید.

ماوس گیمینگ T-DAGGER Brigadier T-TGM206