ماوس کامپیوتر | hp-mag

علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس مجله خبری محصولات اچ پی در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

این ماوس به صورت plug and play کار کرده و نیازی به نصب شدن ندارد. ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA با سیستم عامل اندروید، مک و ویندوزهای ویستا، XP، 7، 8، 2000 و 98 سازگاری دارد. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است.

http://akhbarfootball.ir

ماوس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت ماوس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. برندهای مختلفی در سراسر دنیا انواع این وسیله را تولید می کنند و اتفاقا در ایران نیز عرضه می شوند. می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم. دیپ کول، ریزر، اپل، مایکروسافت، ایسوس، ام اس آی، ردراگون، شارکن، تسکو، فکس ایکس ری، ای فورتک، گرین، تی دگر، فن تک، ال جی، شیائومی، ریو و جنیوس از بهترین و مطرح ترین دستگاه ها هستند.

ماوس گیمینگ

برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد. سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود. مورد بعدی که باید به عنوان یک گیمر به آن توجه کنید اندازه، جنس بدنه و ارگونومی موس است. عدم رعایت این مورد در استفاده های طولانی باعث اسیب دیدن مچ دست خواهد شد. برند های لاجیتک رپو بیاند ای فورتک ریزر جز برند های تولید کننده موس های گیمینگ هستند و شما میتوانید از بین محصولات متوع این دسته در فروشگاه لاجی لوک ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید.

ماوس بی‌سیم جنیوس مدل NX-7005

ماوس بیسیم این ویژگی را دارد تا محدوده برد آن از سیستم و لپ تاپ فاصله گرفت. یکی دیگر از ویژگی های مثبت موس بیسیم عدم اشغال میز توسط کابل های موس است. در این صفحه شما لیست ماوس های لاجیتک- مایکروسافت- فراسو- بیاند- رپو- ای فورتک- جنیوس- انکر را مشاهده می نمایید.

  • برخلاف گزینه های بی سیم ، یک دستگاه سیمی برق مصرفی خود را از USB خارج می کند ، بنابراین جای نگرانی برای باتری وجود ندارد.
  • البته انتخاب ابعاد ماوس می تواند سلیقه ای و شخصی هم باشد؛ نکته مهم این است که با در دست گرفتن ماوس احساس راحتی داشته و در زمان استفاده از آن، احساس سختی نکنید.
  • با این حال، از آنجایی که سر غلتک ها دارای شکاف هایی هستند، پرتوهای نازکی از نور می توانند از سر غلتک ها عبور کنند.
  • از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند.