مبل قسطی برای بازنشستگان از مبل آنلاین بعنوان مرجع قسطی | mobleseyed

مبل‌های سلطنتی در مقایسه با مبل‌های راحتی ارتفاع بیشتری دارند، از همین رو برای‌خانه‌های آپارتمانی با اندازه‌های کوچک گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند. ضمانت نامه کیفیت به صورت مکتوب و در قالب کارت ضمانت نامه ممهور به مهر شرکت است که در زمان تحویل کالا ارائه می ‌شود. سرویس مبل های موجود در فروشگاه نامیراکالا با بهترین کیفیت و در کارگاه مجهز برنادت در تهران تولید می شوند. ♦ سایر متقاضیان تا سقف 100 میلیون تومان با 6 تا 9 فقره چک صیادی. از طریق محاسبه گر اقساط بدون پیش پرداخت مبلغ مورد نیاز وام برای خرید و مدت بازپرداخت آن توسط خود مشتری تعیین میشود.

  • پس از دریافت مدارک و چک‌ها، مبلغ پیش پرداخت رو واریز می‌کنید و فاکتور خرید شما صادر میشه.
  • مبلمان اداری به مجموعه­ای مبلمان و میز و صندلی های اسپرت و ساده گفته می شود که برای دفتر کار، اداره و مطب ها استفاده می شود.
  • کلیه محصولات با شرایط پرداختی اقساطی با ایده آل شما ارائه می شود.
  • این نوع مبلمان در انواع طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و تقریبا با تمامی دکوراسیون های مدرن همخوانی دارد قبل از خرید مبل راحتی اقساطی حتما به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید..

طیف وسیعی از مبلمان ما را از جمله تختخواب، مبل و میزنهارخوری خریداری کنیدما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم زندگی راحتی را برای همه خانواده ها فراهم کنیم. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی بدون پیش پرداخت و چک و ضامن “به صورت کسر از حقوق” از فروشگاه اینترنتی نامیراکالا اقدام نمایند. در بعضی از فروشگاه های فروش مبلمان، برای خرید قسطی این محصولات باید ابتدا یک مبلغی را بصورت پیش پرداخت  به فروشگاه داده شود و مابقی هزینه ها به همراه درصد سود معین شده، بصورت چند مرحله ای خواهد بود. اما در بعضی از فروشگاه ها، حتی نیازی به پیش پرداخت هم نیست و شما می توانید بدون هیچگونه پرداخت اولیه ای نسبت به خرید اقساطی مبل راحتی اقدام نمایید. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می توانند تا اواسط بهمن ماه نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت، چک و ضامن در تهران و شهرستان اقدام نمایند. شرکت تولیدی مبلمان سیب از قدیمی ترین تولیدکنندگان مبل و محصولات چوبی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1360 به طور فروش قسطی مبل برای بازنشستگان تامین اجتماعی رسمی آغاز نمود.

فقط کافیه روی محصولات زیر کلیک کنی، محصول مورد نظرت رو انتخاب کنی و اون رو به صورت اقساطی از کلکسیون مبل آرش تهیه کنی. مبل تختخواب شو قسطی این روزها با توجه به افزایش ساخت منازل در متراژهای کمتر از رونق خوبی برخوردار بوده است. این مدل مبل‌های راحتی یکی از گزینه‌های پرطرفدار و پرفروش مجموعه‌های مبلمان است. جنس و متریال به کار رفته در این مبل‌های دوکاره در درجه اول باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال یک مرکز فروش اقساطی مبلمان در تهران هستید و می‌خواهید یک ست مبل که تمام ویژگی‌های خوب را در خود داشته باشد و به اندازه کافی شیک باشد تا یک دکور فوق العاده ایجاد کنید، در این فروشگاه گزینه‌های خوبی اینجا موجود است.

۲- عدم نیاز به پرداخت هزینه اولیه در خرید اقساطی مبل راحتی

مبل قسطی برای بازنشستگان از مبل آنلاین بعنوان مرجع قسطی | mobleseyed

برای سهولت شرایط پرداخت، امکان پیش پرداخت بیشتر و کاهش مبلغ هر قسط وجود داره. در مبلمان راحتی ورونیکا جنس کلاف از چوب سفید، جنس بدنه از ام دی اف ۸ میل و پایه های مبل نیز از چوب توسکا ساخته شده است. بله، شما در تعداد خرید هم محدودیتی ندارید و حتی میتوانید از چندین فروشگاه مختلف چند کالای متفاوت را بخرید. شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید . جا داره ی تشکر جانانه کنم از بخش فروش تون که با این همه تماس من و پیگیری هام خیلی صبورانه و با دقت جواب می دادند. از مبلی که خریدم ازتون کاملا راضی ام و همون رنگی که خواسته بودم شده دوستش دارم.

امکان خرید مبل اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در اقساط بلند مدت ۱۸ ماهه تا اواسط بهمن ماه از فروشگاه اینترنتی نامیرکالا فراهم شده است. به دلیل شرایط کاری و در آمدی امروزه افراد بیش از قبل تمایل به خرید های اقساطی دارند.امروزه با توجه به قیمت بالای وسایل خانه بخصوص مبلمان، خرید به بصورت نقدی  با توجه به افزایش هزینه های خانوار ها سخت تر شده است. بنابراین  صاحبان کارخانه ها و فروشگاه های لوازم خانگی سعی کرده اند شرایطی را فراهم کنند تا مشتریان بتوانند با پرداخت های چند مرحله ای راحت تر خرید خود را انجام دهند. خرید اقساطی مبل راحتی هم یکی از  یکی از مواردی است که امروزه زیاد انجام می شود. یکی دیگر از خدماتی که توسط مراکز معتبر ارائه می شود فروش مبلمان باکیفیت در تعداد اقساط دلخواه مشتری می باشد.

با اقساط بدون بهره