نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

در صورتی‌ که کاربران صرافی، در این رمزارز سرمایه‌گذاری کنند و مقداری از آن را بخرند، موفق به دریافت تخفیف در کارمزد سایر تراکنش‌ها می‌شوند. علاوه بر این، صاحبان کوین KCS، پنجاه درصد از سود کارمزد سایر معاملات را که توسط این صرافی انجام می‌شوند، دریافت می‌کنند. با وارد شدن به این صفحه چندین مورد را برای افزایش امنیت حساب کاربریتان مشاهده خواهید کرد؛ که به بررسی آن ها می پردازیم. به منظور انجام ترید سریع، می بایست در صفحه معاملات، نوع سفارش را روی Market قرار دهید؛ در این روش، صرافی بهترین قیمت موجود را برای ما می یابد و سفارش را انجام می دهد. ولی در مقابل و در روش معامله با برنامه، قادرید در یک قیمت خاص، رمزارز را بخرید. به عنوان مثال این طور تعیین کنید که هر وقت قیمت به یک نقطه خاص رسید، سیستم به صورت اتوماتیک سفارش را ثبت نماید.

بله امکانش هست که بدون فعالسازی این گزینه حساب بسازید و فعالسازی کنید. اما خیلی از کاربران هم اعلام کردن که احراز کردن ولی حسابشون بسته نشده. 💬 هرگونه سوال و یا ابهام درباره روند ثبت نام در صرافی کوکوین را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید. برای احراز هویت به سطح نهایی باید تصویری از خود با در دست نگه داشتن مدرک شناسایی و یادداشتی مطابق تصویر زیر بازگذاری نمایید. توجه داشته باشید که فرمت تصویر باید JPG یا PNG باشد و حجم آن باید کمتر از 4 مگ باشد.

ویژگی های منفی صرافی کوکوین :

و اگر تشخیص دهند شما از ایران به این صرافی وصل شده و معامله می کنید حساب شما بلوکه خواهد شد. با استفاده از یک ایمیل معتبر مراحل ثبت نام را طی کنید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوکوین با گوشی لطفا از صفحه ما بخواهید. از تب Markets، باید نام ارز دیجیتالی را که می‌خواهید معامله کنید، وارد کنید. سپس KuCoin جفت‌های معاملاتی مختلف موجود را نمایش می‌دهد. برای معامله یک کوین، باید یکی از کوین های آن جفت را نگه دارید.

عدم نیاز به احراز هویت برای ثبت‌ نام، خرید و فروش

برای واریز ارزهای دیجیتال به حساب‌های کاربری خود می‌توانید هم از طریق کلیک کردن بر هر حساب و یا کلیک کردن بر گزینه واریز در پنل این کار را انجام دهید. این حساب مخصوص معامله در قراردادهای آتی Futures در صرافی کوکوین است و با انتقال یا واریز وجوه به این حساب می‌توانید در پنل معاملات قراردادهای آتی معاملات خود را انجام دهید. در صورتی که ثبت نام در صرافی کوکوین را در سطح بدون احراز هویت انجام دادید و از VPN استفاده می‌کنید، بهتر است این گزینه را فعال کنید. صرافی KuCoin دارای سطوح و امکانات امنیتی بسیار مناسبی است.

ارسال دیدگاه

تنطیم پسورد تریددر این مرحله پسورد ترید را در کوکوین تنظیم و وارد کنید و بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. برای فعال سازی گزینه تریدینگ پسورد کوکوین باید به بخش “Security Settings” مراجعه کنید و سپس در بخش “Trading Password” بر روی گزینه “Set” کلیک کنید. 1.در کادر اول آدرس ایمیل معتبر وارد کنید و گزینه “Send Code” را انتخاب کنید. برای ورود به صرافی کوکوین به مشکل خوردم کسی میتونه کمکم کنه.

احتمالا به همین دلیل صرافی از شما خواسته است که احراز هویت انجام دهید. در حال حاضر اگر موجودی در حساب قبلی خود دارید تنها راه این است که با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و آنها را راضی کنید تا مهلت برداشت موجودی به شما بدهند. اگر هم موجودی ندارید با استفاده از وی پی ان یا وی پی اس یک حساب کاربری جدید بسازید و دیگر هرکز با آی پی ایران وارد صرافی نشوید.

در حال حاضر این صرافی جزو ۱۰ پلتفرم پرترافیک رمزارز در جهان است. رمزارزهای پشتیبانی شده در این صرافی دائما در حال افزایش است اما می‌توان گفت بیش از 4۰۰ توکن مختلف در این پلتفرم مبادلاتی ارائه می‌شود. پشتیبانی صرافی کوکوین در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته است.

ممکن است نتوانید همه آنها را همزمان انجام دهید، اما تأیید Google، رمز عبور و عبارت ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. سپس، لطفا رمز عبور فعلی خود را وارد کنید، رمز عبور جدید خود را تنظیم کنید و برای تکمیل روی “Submit” کلیک کنید. ۳- اگر رمز عبور را پنج بار اشتباه وارد کرده باشید، حساب شما به مدت ۲ ساعت قفل می شود.

سپس KuCoin جفت‌های معاملاتی مختلف موجود را نمایش می‌دهد.