پاسخ: درایور دستگاه پایه سیستم در HP ProLiant ML380 Gen9 وجود ندارد

سلام،

 

من معمولاً گمان می کنم که این مربوط به درایورهای iLO باشد. به طور کلی، توصیه می کنم برای اطمینان از نصب صحیح درایورها، آخرین SPP پشتیبانی شده را روی سرور نصب کنید. من می بینم که به نظر می رسد Win 2008 R2 در آن سرور پشتیبانی می شود، بنابراین باید یک SPP در دسترس باشد تا درایورهای صحیح نصب شود.

 

https://techlibrary.hpe.com/US/EN/enterprise/servers/supportmatrix/windows_archived.aspx

 

با احترام




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/base-system-device-driver-missing-on-hp-proliant-ml380-gen9/m-p/7189670#M181801تحریریه مجله اچ پی