پاسخ: در حساب های تکراری گیر کرده است

من هم دقیقاً همین مشکل را با اکانت خود دارم.

به عنوان یک یادداشت اضافی در مورد زمانی که مشکل برای من شروع شد، من قبلاً یک حساب پشتیبانی / انجمن HP داشتم، سپس از یک همکار خواستم که من را به گروه شرکت هایم دعوت کند. من توانستم دعوت را بپذیرم و همانطور که انتظار می رفت به سایت گروه دسترسی پیدا کنم. این مشکل دفعه بعد شروع شد که من سعی کردم برای دانلود درایورها/سیستم‌افزار برای ناوگان بیش از 400 سرور خود وارد سیستم شوم.

من قبلا دوبار با پشتیبانی تماس گرفتم و تیکت فعلی دارم که الان 3 روز است که پاسخی دریافت نکرده ام. من واقعا نیاز به حل این موضوع دارم تا بتوانم وظایف کاری خود را انجام دهم. اگر بتوان این را بازیابی کرد، بسیار متشکرم!




منبع: https://community.hpe.com/t5/your-questions-about-the-hpe/stuck-in-duplicate-accounts/m-p/7182968#M11705

تحریریه مجله اچ پی