پاسخ: سؤال: به‌روزرسانی میان‌افزار – رمز کاربر کلید USB مورد نیاز است؟

من خودم سعی می کنم به زودی آن را انجام دهم.

Outlook برای اندروید را دریافت کنید<>

آرتور رضاسا
مدیر فناوری اطلاعات
P +61296165401
M +61 402847557
E [email protected]
STORE.EMPRGROUP.COM.AU
باتجربه ترین و قابل اعتمادترین تامین کننده قطعات جایگزین و ارتقاء اصلی اقیانوس آرام جنوبی
حمایت از حق شما برای تعمیر و اقتصاد دایره ای، یک بخش در یک زمان

مهم: لطفا
توجه داشته باشید EMPR Australia Pty Ltd فقط محصولات را بر اساس شرایط و ضوابط خود به فروش می رساند
(“شرایط”) که می توانید در آن پیدا کنید https://goo.gl/VDJ0K4
و شرکت متعهد به سایر شرایط و ضوابط ارائه شده نخواهد بود
توسط یک خریدار در هر زمان، صرف نظر از اینکه چه زمانی ارائه شده است یا چه چیزی
فراهم کند. علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که این شرط سابقه هر یک است
فروش محصولات ساخته شده توسط EMPR استرالیا که چنین فروش هایی باید تحت نظر خود باشد
شرایطی که باید تابع قوانین استرالیا و تابع قوانین استرالیا باشد
صلاحیت انحصاری دادگاه های استرالیا
این پیام (و هر فایل مرتبط) فقط برای استفاده در نظر گرفته شده است
فرد یا نهادی که مخاطب آن است و ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که
محرمانه است، مشمول حق چاپ است یا یک راز تجاری است. اگر شما
نه گیرنده مورد نظر، بدین وسیله به شما اطلاع داده می شود که هر گونه انتشار،
کپی کردن یا توزیع این پیام، یا فایل های مرتبط با این پیام،
اکیدا ممنوع است اگر این پیام را به اشتباه دریافت کرده اید لطفا
با پاسخ دادن به پیام و حذف آن از پیام خود، فوراً به ما اطلاع دهید
کامپیوتر. ممکن است پیام‌هایی که به ما ارسال می‌شوند و از طرف ما ارسال می‌شوند، نظارت شوند.


منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/firmware-update-user-token-usb-key-required/m-p/7189688#M181808

تحریریه مجله اچ پی