سلام:
ارتقاء یک محیط SimpliVity یک کار مستقیم نیست و معمولاً شامل آن می شودبررسی راهنمای قابلیت همکاری و پرش به نسخههای مختلف بر اساس نسخه بایوس/سیستمافزار شما در مقابل نسخه ESXi در مقابل نسخه Omnistack.
ارائه دهنده خدمات شما باید بتواند در این زمینه به شما کمک کند، یا اگر قرارداد پشتیبانی فعال دارید، پشتیبانی HPE می تواند کمک کند.
من همچنین می توانم در اینجا کمک کنم اگر یکی از این گزینه ها نیست. ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کنید:
مدل سرور، نسخه سفتافزار/BIOS سرور، نسخه Hypervisor (شامل شماره ساخت)، نسخه vCenter (با فرض اینکه این یک محیط vSphere است، همچنین شامل شماره ساخت) و در آخر، نسخه کامل Omnistack. اگر برای یافتن همه این اطلاعات به کمک نیاز دارید، فقط از اینجا بپرسید.
منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-simplivity/doubt-upgrade-simplicity-4-0-1/m-p/7190154#M4138
تحریریه مجله اچ پی