سلام @ManishChawda،
مدیر ذخیرهسازی هوشمند به خوبی کار میکند و این بدان معناست که جای نگرانی نیست. لطفاً Storage Pool Manager را حذف نصب کنید و کنسول مدیریت StoreEasy را همانطور که در لینک بالا ارائه شده است نصب کنید.
اگر هارد دیسک را با پیروی از دستورالعمل ها مطابق روش نصب درایو اضافه کرده اید، مشکلی وجود ندارد. روش بالا را امتحان کنید، حتی اگر جواب نداد، پیشنهاد می کنم یک کیس را با پشتیبانی HPE وارد کنید.
با احترام،
آشیک NS
منبع: https://community.hpe.com/t5/storeeasy-storage/manage-storage-pool-not-working/m-p/7192796#M4583 تحریریه مجله اچ پی