پاسخ: مشکلات به‌روزرسانی سرور Gen8 و Gen9 با HPE SUM Manager

سلام،

ممنون از پاسخگویی


 


سرورهای Gen8، Gen9 SPP متفاوتی نسبت به Gen10 دارند.
از آنجایی که Gen8 و Gen9 روی iLO4 اجرا می‌شدند، اجزای SPP با آنچه در Gen10 که دارای iLO5 پیشرفته است، متفاوت است.

می توانید Gen10 را جداگانه آپدیت کنید و Gen9 و Gen8 را در آپدیت دیگری داشته باشید. توجه داشته باشید که این فعالیت همچنین به نسخه ای از SPP که استفاده می کنید بستگی دارد. بنابراین لطفاً یادداشت‌های انتشار و گزارش‌های محتوای SPP را بررسی کنید.


 


با احترام




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/gen8-and-gen9-server-update-issues-with-hpe-sum-manager/m-p/7190583#M182007