سلام بازم ممنون از پاسختون
این اطلاعات مربوط به کابل هاست:
Enclosure 1, Controller A, Expander , Out Expansion Port پورت انبساط محفظه تخریب شده است. برخی، اما نه همه، از خطوط PHY می توانند فعالیت را پشتیبانی کنند. – بررسی کنید که کابل انبساط SAS برای درگاه مشخص شده وجود داشته باشد، بین پورت های صحیح وصل شده باشد و کاملاً در کانکتورهای آن قرار داشته باشد و چفت های آن قفل شده باشد. هر کابل معیوب را تعویض کنید. بررسی کنید که هیچ یک از PHY ها به صورت دستی غیرفعال نشده باشند. – اگر با این کار مشکل برطرف نشد، بررسی کنید که ماژولهای انتهای کابل کاملاً در شکافهای خود قرار گرفته و چفتهایشان قفل شده و از سلامت خوبی برخوردار باشند. هر ماژول کنترل کننده یا ماژول توسعه معیوب را جایگزین کنید.
Enclosure 2, Expansion Module A, Expander , In Expansion Port پورت انبساط محفظه تخریب شده است. برخی، اما نه همه، از خطوط PHY می توانند فعالیت را پشتیبانی کنند. – بررسی کنید که کابل انبساط SAS برای درگاه مشخص شده وجود داشته باشد، بین پورت های صحیح وصل شده باشد و کاملاً در کانکتورهای آن قرار داشته باشد و چفت های آن قفل شده باشد. هر کابل معیوب را تعویض کنید. بررسی کنید که هیچ یک از PHY ها به صورت دستی غیرفعال نشده باشند. – اگر با این کار مشکل برطرف نشد، بررسی کنید که ماژولهای انتهای کابل کاملاً در شکافهای خود قرار گرفته و چفتهایشان قفل شده و از سلامت خوبی برخوردار باشند. هر ماژول کنترل کننده یا ماژول توسعه معیوب را جایگزین کنید.
همانطور که قبلا ذکر کردم، تمام چراغ های “لینک” سبز هستند.
منبع: https://community.hpe.com/t5/MSA-Storage/MSA-2050-disks-issues/m-p/7173093#M15821 تحریریه مجله اچ پی