پاسخ: مشکل نظارت بر درایوهای HPE Apollo

سلام،


 


 


 


از آنجایی که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بسیار محدود است.
اگر Backplane/Expander نصب شده باشد، به شما توصیه می کنیم که درایور کنترلر، فریمور، سفت‌افزار ILo و بسته به مدل سرور را نگه دارید، سپس به شما توصیه می‌کنیم که میان‌افزار همان را به‌روزرسانی کنید.

باز هم بسته به مدل سرور، اگر از AMS استفاده می کند، مطمئن شوید که AMS نیز به روز شده است.
همچنین بررسی کنید که درایور چیپست ILO حداکثر است.


 


 


 


POST همه موارد بالا را ارتقا می دهد، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است یک مشکل اساسی H/W وجود داشته باشد. برای این کار ما توصیه می کنیم یک بلیط پشتیبانی تهیه کنید.


 


 


 


با احترام


 


HPE




منبع: https://community.hpe.com/t5/apollo/hpe-apollo-drives-monitoring-issue/m-p/7175770#M2777

تحریریه مجله اچ پی