سلام ممنون از پاسختون
مراحلی که بهم دادی رو امتحان کردم ولی بازم ارور میده.
وقتی من خودم تحقیق کردم، رویه ای در سایت زیر وجود داشت، بنابراین وقتی این روش را انجام دادم،
به روز رسانی سیستم عامل تکمیل شد.
https://support.hpe.com/hpesc/public/docDisplay?docId=a00107715ja_jp&docLocale=ja_JP#exe
پس از بارگذاری در مخزن و اعمال موفقیت آمیز.
هارشیتا_کبابت پاسخگویی، مجددا سپاسگزارم.
منبع: https://community.hpe.com/t5/ProLiant-Servers-ML-DL-SL/HPE-Gen10%E3%82%A4%E3%83%8E%E3%83%99%E3%83%BC%E3%82%B7%E3%83%A7%E3%83%B3%E3%82%A8%E3%83%B3%E3%82%B8%E3%83%B3%E3%83%95%E3%82%A1%E3%83%BC%E3%83%A0%E3%82%A6%E3%82%A7%E3%82%A2%E3%81%AE%E3%82%A2%E3%83%83%E3%83%97%E3%83%87%E3%83%BC%E3%83%88%E6%99%82%E3%81%AB%E3%82%A8%E3%83%A9%E3%83%BC%E3%81%8C%E8%A1%A8%E7%A4%BA%E3%81%95%E3%82%8C%E3%82%8B/m-p/7171791#M178655 تحریریه مجله اچ پی