از وقتی که برای پاسخ دادن گذاشتید سپاسگزارم! بله، می دانم که جعبه به طور جداگانه فروخته نمی شود، اما این به سوال من بی ربط است.
حداقل تا زمانی که ما ML350s را با G4 توصیه کردهایم – بیش از 2 دهه است که Caddy شماره قطعه دارد. شماره قطعه G10 774026-001/بود. HPE باید شماره قطعه داشته باشد.
لطفاً درک کنید که من به دلایل قانونی، دلایل فنی و الزامات اسناد داخلی خودمان به شماره قطعه نیاز دارم. چرا هر بار که مدل دیگری را ارتقا میدهیم این کار باید اینقدر سخت باشد؟ من همیشه در نهایت پاسخ را دریافت کرده ام. این فقط تمرینی است برای سختتر کردن زندگی من وقتی سعی میکنم محصولات HPE را بفروشم.
اگر دلیلی وجود دارد که میخواهید ناشناس باقی بمانید، لطفاً به آدرس 0bitbucket0 در gmail dot com ایمیل بزنید.
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/3-5-drive-caddy-for-ml350-gen11/m-p/7192374#M182330
تحریریه مجله اچ پی